Begin augustus verwacht ik nog 2 veulens...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Saffier schreef:@ Biancaa: En??? Nog wat geboren bij jou??
Ik heb vandaag 2 mijlpaalen...........
Lady is 310 Drachtig.....
En ik heb dr vandaag precies 4 jaarKomt wel grappig uit zo.....

Er is nog niks trouwens saffier, anders had de staleigenaresse wel al gebeld, ik ga er vanmiddag weer even heen en dan staat ze weer lekker buiten... wel handig he zo'n staleigenaresse die voor me waakt
Ik zag het gisteren weer een keer bewegen, dus toen durfde ik het.

uier groeit langzaam verder, ik denk dat ik aan het eind van de maand ongeveer moet gaan waken.
Heb nu een hele lichte blauwe, ligt al klaar in mijn kast 

Ze is nu ondertussen alweer bijna 3 dus dat gaat wel goed.
! Neutrale kleurtjes vind ik groen (als dit niet te gevoelig ligt
) en geel. Gruno heeft een mintgroen halster, je moet wel heel stoer zijn om daar als hengst mee weg te komen.
).
Ik voer haar nu suikerklontjes als ze naar me toe komt. Ze snijdt nu al de boel af en komt dus al in volle galop naar me toe als ze me ziet.
).
Babe krijgt dus een 2de handsje.

De een veelste vroeg en de andere gaat lekker laat
Lijkt me verschrikkelijk zoiets. Wat is er eigenlijk nog leuk aan fokken? Slaapeloze en gebroken nachten, stress, spanning, wit wegtrekken...
is er al wat vooruitgang?
Daar doen we het toch voor
)Sammie schreef:Marije heeft maar rare paarden opstal staanDe een veelste vroeg en de andere gaat lekker laat
Lijkt me verschrikkelijk zoiets. Wat is er eigenlijk nog leuk aan fokken? Slaapeloze en gebroken nachten, stress, spanning, wit wegtrekken...
Ik dacht t alleen maar
Maarja goed als je kijkt wat je ervoor terug krijgt, maakt dat alle mindere dingen weer goed 
(heeft ie alleen nog niet aan gehad, maar staat 'm vast gaaf als stoere friese hengst)
Na Copper van Marije (want die moet nu echt heel snel vind ik!!!) is Orchid nu als eerste aan de beurt dacht ik en dan hebben we nog Sammie, Biancaa, Neon, Amandake, Yootha, Mayday, Saffier, Dienie, Sjaan, Elisa2, Merel1618.....??? Wie nog meer??? (staat trouwens niet op volgorde want dat weet ik echt niet)