De cam staat al bijna een uur stil.

Lukt het allemaal een beetje Marije?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
djuno schreef:Zo....ga nu, met longeerzweep }> , ff wc soppen en huiskamer stoffen. Zodra de kids ook maar richting pc gaan.....dan....KLETS. De rest van het jaar ben ik wel een lieve moeder hoor
![]()
Tot zo
Kimmes schreef:Leuk hoor TheSam.Wat voor voer heb je dan gehaald?
eydis schreef:Hoi allemaal,
Ik ben ook weer terug... heb me ziek gemeld voor de laatste 2 uur op school. Ik ben nog steeds trillerig en het enige wat me op de been heeft gehouden is een grote reep chocola die mijn moeder naast mijn brood heb meegenomen. Mijn broertje is ondertussen ook ziek thuis, dus ik denk dat het griepvirus+vermoeidheid een rol is gaan spelen![]()
Ik ben lekker de hele avond online dus kom op merries!
Ik begin Macy afkickverschijnselen te vertonen![]()
Kimmes schreef:Hoe zou het met Macy zijn?
De cam staat al bijna een uur stil.
Lukt het allemaal een beetje Marije?
TheSam schreef:Ik weet niet meer hoe het heet (op het bonnetje staat: Frank's PG Cat Senior Light) en kost Euro 7,45 per kilo!
FennekeR schreef:Marije kan er idd niets aan doen, maar haar humeur is net zo laag als de wallen hangen onder haar ogen.
Ben blij dat ik niet met haar in één kamer hoef te zitten.
En dat allemaal om jullie van de straat te houden.....
FennekeR schreef:Marije kan er idd niets aan doen, maar haar humeur is net zo laag als de wallen hangen onder haar ogen.
Ben blij dat ik niet met haar in één kamer hoef te zitten.
En dat allemaal om jullie van de straat te houden.....
Faniek schreef:En ons een muisarm te bezorgen
TheSam schreef:Gossie, wat hebben ze je aangedaan Flytje??? Die manen en voorpluk