Ze staat nu voor het eerst in haar leven zelf in een stal.
Ze heeft een zender sinds gister. Vandaag nog even bekappen.

En ja.. ik heb een stalhouder die veel voert.
Dat is zijn ding.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wisanda2003 schreef:Jelske: mijn fokdoel is vooral een brave allrounder te fokken voor mij en mijn kinderen.
Minke heeft naast 3 witte haren onder haar sok achter, wat het kfps sowieso niet wil, ook een bloedlijn met alwin x jorn x jasper waar ik niet echt een hengst vond die pastte en ook nog weinig inteelt gaf.
Met Kees bp82 heb ik veel vrij bloed,maar ook een hoog percentage friesbloed, dus hoop dat het veulen toch wel de friese uitstraling blijft houden. Aangezien ik dan toch met bont fok, heb ik ook gekozen voor een homozygote hengst zodat het veulen sowieso bont wordt.
Libera schreef:Jake, de vos, is gewoon dik)
Wonders schreef:Jelske, nee ze heeft een manier gevonden om de deur open te duwen![]()
Dit weekend hebben we werk dus
Amitro123 schreef:Heeft iemand ervaring met de sigloo geboortemelder? Dit wordt gebruikt op mijn paard en de spanning staat nu op 16. Weet iemand hoe hoog de spanning staat wanneer het paard gaat bevallen?
sexysusie schreef:crazy_funky schreef:Nou hier niets gebeurd
Dusss ze houdt het spannend
Hier zat star steeds op 37,8 a 37,9 qua temperatuur. Vanochtend zat ze ineens op 37,3.
Wel bijzonder.
Kabayo schreef:Jelske een deel van die hengsten is dood of verkocht, misschien handig te vermelden haha . Wel interessante post. Ben benieuwd of je ook zoiets voor mijn merrie kan doen. Als je dat leuk vind tenminste. Ze staat wel in m’n profiel.
Veel volle uiers hier! Ben zo benieuwd naar de babyboom
_Jelske schreef:Kabayo schreef:Jelske een deel van die hengsten is dood of verkocht, misschien handig te vermelden haha . Wel interessante post. Ben benieuwd of je ook zoiets voor mijn merrie kan doen. Als je dat leuk vind tenminste. Ze staat wel in m’n profiel.
Veel volle uiers hier! Ben zo benieuwd naar de babyboom
Zeker! De hengsten die er tussen staan waarvan ik weet dat ze overleden zijn, waren toen overigens nog middels diepvries beschikbaar - maar je zou allicht moeten controleren of dat nog zo is.
Ik neem aan dat je Zilver fan 'sweltjes state' bedoelt? Ik zal voor de zekerheid wel even de lijst nalopen, zodat alleen de hengsten erin staan die momenteel nog (actueel) in Nederland beschikbaar zijn.
Amitro123 schreef:Dit is mijn merrie 4 dagen na haar uitgerekende datum:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik weer niet of ik veel vordering zie, kan iemand helpen voorspellen voor wanneer ze is? Kan ze nog bevallen voor de 5de? Want dan ga ik 2 weken op vakantie.
Anomien schreef:Amitro123 schreef:Dit is mijn merrie 4 dagen na haar uitgerekende datum:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik weer niet of ik veel vordering zie, kan iemand helpen voorspellen voor wanneer ze is? Kan ze nog bevallen voor de 5de? Want dan ga ik 2 weken op vakantie.
Helpen voorspellen kan ik. Maar het blijft een voorspelling.
Ik denk dat ze niet voor de 5e bevalt. Ik zou die vakantie uitstellen als het kan.
magicmist schreef:Wat een leuke combis busymissy! Knappe dames en heren!
Spannend!
Goldy lijkt steeds ronder te worden
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]