Misschien ben ik nu wel de boosdoener Janine, maar redenen? Als ze geen droes hebben kun je dat toch gewoon zeggen? Ik zag dat je gisteren met ze te wandelen was, dus ik mag aannemen dat ze negatief zijn bevonden...
Heb je getest? Of nog steeds met het blote oog gezien?
alicelover
Geplaatst: 16-10-20 17:36
Flori, zeker fijn.
Oei Cynthia, dat was wat te fanatiek. Sterkte met je herstel.
Janine, je kan toch gewoon vertellen dat ze negatief is getest aangezien alles gezond is??? Of is er helemaal geen dierenarts meer bij geweest?
Cio, welke app gebruik jij? Ik doe het nu steeds via internet uitrekenen. Want zelf bijhouden ben ik ook niet zo goed in. Oh ik lees het al! Na het werk ook maar downloaden. Dankjewel!
Oh dat is een handige app! Die ga ik binnenkort ook even installeren.
Wij zijn op de boot en net vertrokken vanuit Calais richting Dover. Eerst even de kinderen moeten droppen vanmorgen die vinden het maar wat mooi in de truck haha.
Natuurlijk aan de fish&chips
En deze vinden ze in Engeland heeeeel erg lekker haha. Dus weer even een voorraadje mee, als ook pepernoten!
Goede reis ! Kan dat allemaal zo makkelijk ivm Corona ?
Transport (bedrijfsmatig) gaat allemaal door. Deel vd boot is waar wij op zitten is ook alleen voor beroepschauffeurs . Idd gewoon "vakantie" gangers is het ff wat anders. Dan zit je aan de quarantaine periodes vast enzo.
Ik kan het niet echt bijbenen.... Chantal goede reis. Lekkere negerzoenen. En had ik nu gedacht dat jouw kinderen al wat ouder waren..... Hihi schatjes zeg.
Droes is echt verschrikkelijk. Eind 2016 begin 2017 heb ik het ook gehad. Sommigen hadden nergens last van, anderen een snotter neus, anderen aten minder en vielen erg af en 1 had het echt heel zwaar. De zorgen die je dan hebt, letterlijk en figuurlijk zijn echt niet leuk.
Ik zie mooie foto's voorbij komen.
Icechrystal beterschap voor je merrie met mok.
Hier groeien mijn merries hoofdzakelijk van het gras. Ik snap er echt niets van, ze krijgen al zo weinig en toch maar dijen... Je zou nu denken dat ze al op het eind van de dracht zitten, maar ze zijn nog niet op de helft. En gaya al helamaal niet die moet nog 100 dagen halen.
Wat is het toch een prachtig dier Cynthia, ik ben fan!
Janinevv
Geplaatst: 16-10-20 20:02
tiwi1969 schreef:
Wat is het toch een prachtig dier Cynthia, ik ben fan!
Ik ook, ik hoop volgend jaar op een valkje
cp112
Geplaatst: 16-10-20 21:09
Knappe Fi! Valk blijft een gaaf kleurtje
@stalHD ze worden in februari 5 alweer haha. Gaat mij hard zat over 2 weken komt hun nieuwe pony waar ze ook echt mee kunnen rijden. De shet kan niet los en dat vinden ze niet meer stoer genoeg aan zo'n touwtje natuurlijk
Dus ze rijden nu even bij een vriendin op de pony's.
Riv_Q
Geplaatst: 16-10-20 21:53
Dank allemaal!!! Heeeul blij mee
Goede reis CP!
Knappe fi, Cynthia mooi beginnend buikje ook.
Mijn dames zijn ook al best dikkig maar mag ook wel want de verhuizing komt eraan en dat geeft stress gemoeg... ze vallen ook altijd net zo hard weer af.
Blegh Chablis wou vanavond niet eten. Nu is madam er echt niet van gediend dat ze nu vast staan met eten, dus weet niet of ze npu gewopn zo geirriteerd is of... Hou haar iig maar heel goed in de gaten. Ze staat nu rustig te slapen.