Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
pol1 schreef:Hier ook weer doorgeslapen..alleen word ik nu zelf op gezette tijden wakker en dan kijk ik toch maar even gauw op de camera!o Op naar dag 357
...
volgens mij komt er gewoon geen veulen meer... k geloof er niet meer in!

Gisteren pleister gewisseld en alles schoongemaakt (hadden ze niet meer echt gedaan bij de HA-post, onder de pleister zat nog een hoop opgedroogd bloed
) maar de wond is heel mooi. Nieuwe pleister scheelde ook in pijn, want het was het plakken van de wond aan de pleister die zeer deed blijkt achteraf. Kan weer aardappels schillen (maar heb avonddienst dus is niet meer nodig deze week
).
Ook heeft ze dan gelijk een mega stal voor straks met de baby, eigenlijk zijn het twee stallen waar we een paar jaar geleden gewoon het tussenschot hebben weg gehaald. Alle ruimte voor baby's, en daarna mogen ze er vaak lekker in blijven tot ze twee zijn. Dan staan ze er gewoon gezellig met z'n tweeën in. 
Prachtig kleurtje. De foto vertekend natuurlijk ook enigszins omdat mama de buik intrekt zodat de kleine beter bij de melkbar kan.
Wat een knapperd. Hou je haar? Cemlys, die van jou van vorig jaar mag er ook zijn trouwens. Ik val wel op dat soort typetjes, haha.
Gaat dan toch opeens snel soms hè? Spannend, hopelijk komt hij/zij snel.
Dat is wel heel ernstig. Doe daar maar even een skateboard onder oid! Haha, geweldig.
dat wordt bijna tijd voor een rolstoel ondersteuning
(is dit het begin van de babyboom dan?)
uhh hoelang moest zij nog?
Arianne schreef:Ohhh Ceasar, ik ben verliefd!Wat een knapperd. Hou je haar?