polleman schreef:Ik denk dat je bij jes nog niks ziet![]()
Dan kunnen we mooi vergelijken en haar waarschuwen als ze losgaat met eetbuien

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
olijf schreef:Nou ik leer wel echt heel veel van dit topic
En scheelt echt met zorgen maken om alles
Jes van jou verwachten we nu ook buikfoto up-date's hoor
SA fijn dat het veulentje het zo goed doet en je er zo blij mee bentik vind hem echt zooo schattig!
Nog 51 dagen
polleman schreef:Sa verkoop je ze altijd als afspeen veulen of later pas?
ShamalArabs schreef:Ook als je helemaal volgegeten bent zul je het misschien een beetje kunnen merken aan je buik dat de voorste spieren steviger zijn dan de zijspieren.
polleman schreef:hahaha volgens mij hebben alle onervaren mensen hier
hoor ik ook bij veel aan de mensen met ervaring!,
sa geeft hele goeie tips,
aan aan Cynthia82 heb ik ook super veel!!
bedankt dames!!
polleman schreef:liindy vind hij het dekje in elk geval niet eng hahaha
hij ziet het als speeltje
is die meteen gewend dat er dingen tegen zijn achter been aan kunnen komen,
geweldig hahahaha
dekje is nu wel toe aan een wasbeurt
LiiNd_Y schreef:polleman schreef:liindy vind hij het dekje in elk geval niet eng hahaha
hij ziet het als speeltje
is die meteen gewend dat er dingen tegen zijn achter been aan kunnen komen,
geweldig hahahaha
dekje is nu wel toe aan een wasbeurt
haha ja, hij vond hem eerst wel heel eng...dus beetje rustig aan dat dekje tegen hem aanhouden...maar op een gegeven moment werd hij best brutaal..dus ik dacht leg dat ding eens op de grond neer en kijken wat hij dan doet...
Ik kon later niet meer fatsoenlijk met dat dekje in de wei lopen want dan kwam meneer brutaal achter mij aan![]()
gelukkig is het wel een oud dekje
later heb ik een bal in de wei gelegd, en daar doet hij niks mee
haha paardenoverschot![]()
en wat een impulsiviteit dat je zo een jong welshje gaat kopen omdat die zo schattig is
hier moet straks toch ook echt 1 weg
Als Wessa een merrie veulen krijgt, gaat Wessa weg.
Wanneer er een hengst geboren wordt, moet ik kiezen tussen het veulen en Amaretto
Traiectum schreef:Niet bijgelezen, sorry ... maar ik zit met een dilemma ...
Vandaag een mailtje gekregen over een vacature, echt mijn droombaan. Leuke collega's, leuk werk, weinig stress, precies in mijn vakgebied, ik ken een aantal mensen die er werken (waarvan 1 een hele goede vriend is) ik schat in dat ik (gebaseerd op de eisen in de vacature) een goede kans maak. Mijn huidige baan is qua werk ok, maar ik voel me niet echt thuis in de organisatie en het sluit totaal niet aan op mijn opleiding. Ben al aan het rondkijken naar wat anders. Wat is nou het dilemma: baan is in Duitsland. Het verhuizen heb ik geen moeite mee, maar hoe moet dat met het veulen .... die zou pas na het afspenen mee kunnen, en ik zou het laatste deel van de dracht, de bevalling en de hele veulenperiode missen ... vind het zo moeilijk, mijn droomveulen en mogelijk mijn droombaan, en ze kunnen niet samen ....
Whis_Serada schreef:Heb je nu een goede baan???
Zo niet zou ik voor de baan gaan, want geen baan is geen geld en geen geld is geen veulen onderhouden
Traiectum schreef:Niet bijgelezen, sorry ... maar ik zit met een dilemma ...
Vandaag een mailtje gekregen over een vacature, echt mijn droombaan. Leuke collega's, leuk werk, weinig stress, precies in mijn vakgebied, ik ken een aantal mensen die er werken (waarvan 1 een hele goede vriend is) ik schat in dat ik (gebaseerd op de eisen in de vacature) een goede kans maak. Mijn huidige baan is qua werk ok, maar ik voel me niet echt thuis in de organisatie en het sluit totaal niet aan op mijn opleiding. Ben al aan het rondkijken naar wat anders. Wat is nou het dilemma: baan is in Duitsland. Het verhuizen heb ik geen moeite mee, maar hoe moet dat met het veulen .... die zou pas na het afspenen mee kunnen, en ik zou het laatste deel van de dracht, de bevalling en de hele veulenperiode missen ... vind het zo moeilijk, mijn droomveulen en mogelijk mijn droombaan, en ze kunnen niet samen ....