Anike; ja Ravina vind het niet nodig mij nu te verblijden,ze doet het nog rustig aan. hoe is het met Mellanie?
Mel lijkt alles ook prima te vinden zoals het nu gaat.. Haar uier is tot op de dag van vandaag niet zoals bij Ravina.. Wel lijkt haar buik meer naar achter te gaan zitten en der banden worden langzamerhand toch ook slap..
De E is een rot letter. Bij Lotje willen we Roos/Rose/Rosy er weer in verwerken en het liefst ook een band naam/naam van een nummer/naam van een band-lid ofzo. Lotje haar moeder heet Rosy, Lotje heet officieel A lot of Rosy (vernoemd naar het nummer Whole lotta Rosie).
Lot kegeld nu wel wat, maar nog niet zo als dat ze kunnen kegelen. Het regend en waait hier, dus prima weer om veulentjes te krijgen voor Lotje (ze is zelf ook in dit weer geboren ).
Voorbeeltje van een extreme kegel, Trendy 2 jaar terug: Kwam hier vandaan, van de achterste speen: Lotje heeft nu wat de eerste speen heeft ongeveer.
de E is trouwens echt een rotletter ja, heb gisteren ook weer even gezeten om namen te bedenken, maar ben er nog steeds niet uit, terwijl ik anders bij de dekking zo ongeveer de namen al klaar had haha.
jennyk
Geplaatst: 16-05-11 09:55
namen, ik heb ze nu klaar voor hengsten en merrie's de laatste is bedacht door mijn oudste zoon. Nu de veulens nog
De lijst, 16 mei:
Snoevie - Ravina 357 dagen Anike - Mellenie 354 dagen Dennis - A lot of Rosy van stal Denci 336 dagen Wendy1987 - Shanti 335 dagen Inowa - richards lady pepper 334 dagen Iorr - Bybalia 333 dagen Fokfanaat - Total Touch 332 dagen Steffi_H - Kelsey 327 dagen Maseike - Monchique 326 dagen JennyK - Sjanty 325 dagen YSR1971 - Kiki 324 dagen dmhorses - Soleda 322 dagen xDonja - Quality 322 dagen Merel_Claire - Merel 322 dagen
Aanmelden graag per pb o.v.v boktnaam, naam merrie en aantal dagen dracht. Vanaf 320 dagen dracht
regina
Geplaatst: 16-05-11 09:57
hihi, geloof dat imageshack geen uier foto's wil zien, haha, kijk wat er nu ipv mn foto staan