Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KootMiraDrum schreef:Neonlight schreef:Haha, Amandake heeft het weer voor elkaar, nu weet ze wel wanneer de veulens komen maar is er een geit met een hoge spanningsfactor.![]()
Mijn camera zit in mijn tas vandaag, na het werk ga ik naar stal, en als het goed is dan eindelijk eens foto's van een 190 dagen drachtige muts.
Oh, zitten we al weer op 190?Toch handig dat we gelijk lopen
draaakje schreef:hebben jullie merries ook wel eens zo'n harde buik? syl heeft de laatste tijd af een toe echt een harde buik, ze lijkt er geen last van te hebben, maar mij lijkt het toch niet echt lekker... misschien ligt het veulen dan verkeerd?
Destiny02 schreef:Ja, wij hadden dit jaar ook een geit die schijndrachtig was. Vanaf het moment dat Hafeedah geboren was, begon het geitje ook uier te ontwikkelen en een steeds dikkere buik te krijgen. Ondertussen is ze weer normaal
draaakje schreef:hebben jullie merries ook wel eens zo'n harde buik? syl heeft de laatste tijd af een toe echt een harde buik, ze lijkt er geen last van te hebben, maar mij lijkt het toch niet echt lekker... misschien ligt het veulen dan verkeerd?