@destiny02: Tjonge, die heeft al een behoorlijke buik! En dat terwijl ze maar een paar dagen sheelt met die van mij, die heeft nog maar nauwelijks een buikje.
Tja, ik voer ook wortels, de paarden zijn er gek op en ik kan ze goedkoop krijgen.
Citaat:
Ik heb even een vraag, ik had faith begin april 2007 laten dekken ze was in de eerste dekking gelijk drachtig, overigens heeft ze 2 maand later het veulen verworpen. Faith zuigt soms wel lucht, en heb gehoord dat luchtzuigers sneller hun veulen verwerpen.. kan iemand mij daar meer duidelijkheid in brengen.
Tes zuigt ook lucht, maar die heeft geen problemen met drachtig worden. Tenminste, volgens de vorige eigenaar niet. Lijkt ook wel te kloppen, want Tes is 7 jaar en nu drachtig van haar 5e veulen. Dus op haar derde voor het eerst gedekt en sindsdien elk jaar een veulen.
@Conejo: Bijzonder hoor, het veulen voelen met rijden, dat heb ik nog nooit meegemaakt, lijkt me wel apart!
Leuk die verslagen van SA, het lijkt allemaal veel meer dichtbij nu de eerste veulens eraan zitten te komen.
@Salliona: Ja, het was echt vreselijk koud, die van mij hadden ook geen moeite met naar binnen te gaan.
@Inowa: Och, wat een schattige konijntjes. Ze zijn geweldig leuk!
Zo, weer helemaal bij. Zal dit weekend ook even foto's maken van Tes haar buikje.