Jetta het ezeltje is bevallen van een boy
Ze zijn hem nog aan het afdrogen
http://www.marestare.com/minidonk.htm
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
EmDee schreef:Lisa Lou staat gewoon te staan volgens mij
Bunbun schreef:EmDee schreef:Lisa Lou staat gewoon te staan volgens mij
Volgens mij ook...
Bunbun schreef:Hier ben ik weer, is ff geleden...
Ivm de belboom, ik heb van 4 mensen te horen gekregen dat ze erop willen/komen en van eentje dat ze er niet meer op wil.
Ik zal hem hier voorlopig even uittypen, kunnen jullie zeggen of hij goed is zo voor jullie.
We beginnen bij:
Marije -> crazy_funky -> Reggea -> _Marlijn -> sms aan adnariM.
Is dit voor jullie een goed voorstel of liever ergens een wijziging?
kazi schreef:over welke merrie heb je het (van de 4)?
Noean schreef:kazi schreef:over welke merrie heb je het (van de 4)?
volgens mij Liza Lou alleen doet die cam het niet bij mij en wel het venster waarbij je 4 cams ziet.
Toen ze net ging lopen zag ik een vlies onder haar staart bungelen.
Eydis schreef:Nou LL staat gewoon
EmDee schreef:Wefoal geeft nu een alert voor http://www.ellisquarterhorses.com/
Reggea schreef:oke md heb de cam aangezet... de belboom is trouwens ook voor de nederlandse merries md ....
knuffelpoesz schreef:oke sorry dat ik het zo vraag maar: mag ik linkjes van de spannende merries? ik ben waarschijnlijk toch de hele nacht wakker, moet om het uur ff bij de hond van me buren kijken, me buurvrouw heeft net laatste shot morfine gekregen in het ziekenhuis, dus ff kijken hoe de hond reageerd.
En heb dus eigenlijk niet veel zin om alles terug te bladeren
knuffelpoesz schreef:oke sorry dat ik het zo vraag maar: mag ik linkjes van de spannende merries? ik ben waarschijnlijk toch de hele nacht wakker, moet om het uur ff bij de hond van me buren kijken, me buurvrouw heeft net laatste shot morfine gekregen in het ziekenhuis, dus ff kijken hoe de hond reageerd.
En heb dus eigenlijk niet veel zin om alles terug te bladeren