En een digi is een must om te hebben! Vorig jaar ook eentje gekocht, voornamelijk ook om het veulen op de foto te kunnen zetten.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

of dat normaal is weet ik ook niet hoor
haha
. Waarschijnlijk heeft zij dus ook haar bevallige bips staan schuren en heeft ze daarbij de deur uit zijn rails geduwd. Gelukkig had ze zelf niks, de tut. Vanochtend kom ik op stal, heeft Lee alle vlasbalen binnen Leebereik vakkundig gesloopt
. De berkentak die ik haar had gegeven voor de nacht is compleet gestript en haar hooi was tot de laatste spriet op. Erg on-Lee allemaal ... wat hormonen al niet doen met zo'n merrie ... 
tenminste tot de galop ging t goed toen kwam de galop en werd het een zootje
(mede dankzij mijn rijkunsten waarschijnlijk
) ze liep finaal onder mijn kont uit, komt door de dracht zullen we maar zeggen, hoop dat 18 feb iets beter gaat op wedstrijd

Arme baasjes
Vooral hele stoute Lee!
, maar ze heeft het niet koud dus ik moet me maar niet zo aanstellen
) Ik denk dat Miss ook niet meer zo gaat veranderen deze dracht *klopt af* Het is altijd een hele makkelijke merrie geweest, en ik denk (hoop) dat dat ook zo blijft
!
. (wat glimt ze trouwens)
Meavey schreef:Kon ze niet weglopen toen de deur stuk was?
haha
Denk niet dat het door de dracht komt, omdat ze vorig jaar al vrij vroeg geen zin meer in rijden had. Onze andere fokmerrie (tenminste, die hadden we, die is in oktober verkocht) was een kreng van een merrie, maar heel lief als ze dachtig was. Tja, die dan maar het hele jaar door drachtig houden he.
haha Neonlight schreef:Pfff, 145 dagen pas?Valt het bij mij nog mee, 156 dagen!

. Bij die van mij zie ik allebij niet veel verschil in. Maar ik denk dat ik Spirit bij elkaar van de 2.5 jaar dat ik haar heb maar 4 maanden niet drachtig heb meegemaakt, en Missy heb ik maar 1 maand niet drachtig gezien
. Dus ik kan eigenlijk ook niet zo goed zeggen of er erg veel verschil in zit
nouja wel jammer 

. Ik denk dat als ik het veulen heel veel zou zien/voelen bewegen dat ik dan de hele dag aan het veulen aan het denken ben
. Als het zich lekker rustig houd, dan hou ik me er nog niet zo heel erg mee bezig
. En dan gaat de tijd wat sneller
.