Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mac schreef:Een beetje een eieren na pasen idee, maar het is me eindelijk gelukt om Pepsi online te krijgen. Even door de advertenties heenklikken, maar dan zie je mijn kersverse moeder-met-kind.
http://foalcam.1accesshost.com/easywebcam.html
Mac schreef:Een beetje een eieren na pasen idee, maar het is me eindelijk gelukt om Pepsi online te krijgen. Even door de advertenties heenklikken, maar dan zie je mijn kersverse moeder-met-kind.
http://foalcam.1accesshost.com/easywebcam.html
TheSam schreef:Even heel off topic: ik ben sinds een paar dagen verliefd op een kat en vanavond neem ik m mee naar huis
djuno schreef:Het Foalcamobsessus Eyespoppingoutus-virus heeft zolangzamerhand ook z'n nadelen:
- heb het gevoel dat ik mega aan het groeien ben door het stilzitweleet-syndroom
Faniek schreef:Ik had hem gratis gehost op q2u.nl dat is echt super fijn
Mac schreef:Faniek schreef:Ik had hem gratis gehost op q2u.nl dat is echt super fijn
Die ken ik niet. Zo eens opzoeken.
Ik heb wel een eigen site (of een beginnetje daarvan iig) maar die zit vanwege het werk van manlief achter zo veel firewalls dat het onmogelijk is daar normaal mee te posten .... dus als iemand suggesties heeft (nummer twee is 7 april uitgerekend)
Sjoert schreef:djuno schreef:Het Foalcamobsessus Eyespoppingoutus-virus heeft zolangzamerhand ook z'n nadelen:
- heb het gevoel dat ik mega aan het groeien ben door het stilzitweleet-syndroom
Ik heb nergens last van. Ik betrap mezelf er zelfs op dat ik de laatste weken voor de helft minder ben gaan eten.
Mn pa vroeg vorig weekend of ik wel genoeg at in Groningen..
Faniek schreef:Alleen maar een hoop frustraties!Firewalls bah je hebt er niks aan
Kimmes schreef:En wat dacht je van de boodschappen djuno?
Hup,hup,hup.
djuno schreef:Kimmes schreef:En wat dacht je van de boodschappen djuno?
Hup,hup,hup.
owww ja...die was ik vergeten
- ongeveer een kwart vergeten bij de C-1000
TheSam schreef:Faniek.... lang verhaal![]()
Sta met paard op boerderij en daar hebben ze zwerfkatten, maar dat was inteelt op inteelt. Nu is de dierenbescherming geweest en hebben de katten gevangen en gecastereerd/gesteriliseerd maar de kleintjes gehouden en in gezinnen herplaatst.
Nu heeft de dierenbescherming gevraagd of ze af en toe niet herplaatsbare katten op de boerderij mogen 'droppen'.
Dat is dus nu gebeurd, maar het is een oud beessie en hij kan niet wennen op de boerderij. Hij is zo schattig en loopt de hele dag te miauwen en wil alleen maar kroelen en hij heeft mij gevonden en ik hem
TheSam schreef:Faniek.... lang verhaal![]()
Sta met paard op boerderij en daar hebben ze zwerfkatten, maar dat was inteelt op inteelt. Nu is de dierenbescherming geweest en hebben de katten gevangen en gecastereerd/gesteriliseerd maar de kleintjes gehouden en in gezinnen herplaatst.
Nu heeft de dierenbescherming gevraagd of ze af en toe niet herplaatsbare katten op de boerderij mogen 'droppen'.
Dat is dus nu gebeurd, maar het is een oud beessie en hij kan niet wennen op de boerderij. Hij is zo schattig en loopt de hele dag te miauwen en wil alleen maar kroelen en hij heeft mij gevonden en ik hem
Kimmes schreef:Hoe oud is oud ongeveer TheSam?En wat voor kleur is hij?
Van mijn 4 katten,komen er 3 uit het asiel
Er zijn er immers genoeg te vinden daar.