stills..........eueuehhhhhhh.......eueueuehhhhh...........??????? hoe moet dat?
FennekeR
Full-Time Bokker
Geplaatst: 23-01-05 10:09
Goeiemorgen allemaal.
Ik schrik ervan dat het zo slecht was gisteravond/vannacht met Nifty. Maar gelukkig gaat het nu de goede kant op.
Jacimatho
Geplaatst: 23-01-05 10:10
Tja......zo zie je maar....
Maar als het goed is poept Em deze ochtend haar baby nog uit....
MarijeR
Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-05 10:11
Goedemorgen... Lees net een beetje bij en wat een stress moet dat geweest zijn gisteren... Gelukkig lijkt alles nu toch weer goed te gaan.
Heb daar weinig van mee gekregen want gisterenavond is mijn internethubje in staking gegaan (of erger ) en ik had alleen maar internet op 1 pc. Werd daar zo zat van dat ik de boel de boel heb gelaten en de kabel aan de oude pc heb laten zitten die de beelden van de cam upload. Gewoon internetten is niet grappig op die pc dus werd het een avond schaatsen kijken en vroeg op bed. Straks maar eens kijken of ik wat kan doen aan dat hubje, eerst maar proberen wat bij te lezen.
juval
Geplaatst: 23-01-05 10:11
ha, daar is ze! ja, het was erg spannend gisteravond. gelukkig gaat nu alles weer beter.
FennekeR
Full-Time Bokker
Geplaatst: 23-01-05 10:12
Bokt was hier gisteravond zo traag dat ik tegen een uur of 9 de moed opgegeven heb en de deur van het kantoor achter me dichtgetrokken heb. Vandaar dat ik helemaal niets in de gaten heb gehad van Nifty.
Nienke
Geplaatst: 23-01-05 10:14
nou het was ook helemaal niet leuk dus misschien maar goed ook!
Ik ga er vandoor, heb afgesproken een buitenritje te maken, ik zie wel hoe ver Em is straks
FennekeR
Full-Time Bokker
Geplaatst: 23-01-05 10:15
Stiekum hoop ik dat Em nog wel even wacht tot een uur of 12 vanmorgen want we gaan zo met Dirk naar de speelgroep.
Overigens Juval, het is hier ook zo hoor dat Dirk wel eerder mee kan doen met de puppy cursus, ik denk dat ze daar op de speelgroep naar kijken hoe "ver" hij is en of hij "er aan toe" is.
juval
Geplaatst: 23-01-05 10:15
veel plezier Nienke!! het is wel koud buiten hoor brrrrr
juval
Geplaatst: 23-01-05 10:16
veel plezier bij de puppycresh/cursus fenneke!!
Jacimatho
Geplaatst: 23-01-05 10:24
em staat de boel terug te duwen, heeft Fenneke gehoord denk ik........
Stephany
Geplaatst: 23-01-05 10:26
GELUKKIG....Nifty is er nog....ik ging pas om 3.00 slapen en ik was zo verdrietig....en nu dit...PRACHTIG.....ik heb een daverende hoofdpijn van deze nacht, maar dit maakt alles weer goed..... Jeetje zegwat een stress als je dat "live"achter je cam meemaakt.... Ik ben gewoon echt weer blij....
Jacimatho
Geplaatst: 23-01-05 10:30
Ik ben blij dat ik vroeg naar bed ben gegaan, anders was ik nu ook wel aan de lijken gweest.....
Dar zit met d'r neus op het beeldscherm...haha....die teksten
Jacimatho
Geplaatst: 23-01-05 10:35
hot footing rear end?????????.......vertaling iemand????
Notteke
Geplaatst: 23-01-05 10:45
Mag ik vragen wie jullie nu gaan volgen??? Heb soms wat moeite om jullie gesprekken te volgen, en dan te weten over WELKE merrie jullie het hebben!! Nifty daar ben ik gelukkig wel al achter En ben dan ook super happy dat het goed met haar gaat Welke merrie's zijn volgens jullie, nu het snelst aan de beurt???
en die andere merrie's die eind januarie zijn uitegrekend??? Hebben die hun plicht al gedaan???
Bij Em is geen streaming cam hé?
Jacimatho
Geplaatst: 23-01-05 10:51
helaas geen stream, alleen pop-up
MarijeR
Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-05 10:52
Ik heb de boel weer aan de gang hier, voeding van de hub is kapot maar gelukkig had ik er nog eentje liggen die past Nu hopen dat alles blijft werken
MarijeR
Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-05 10:52
Update Fashion: Well hear we are another evening waiting on Fashion. She is know 2 days overdue but definately feel better about her being closer as she know has milk and bags are full. This has happened very quickly within the past two days. Even this morning we could not get milk from her but this evening we could and she tested 82% which is very high. So because of this we will be on watch this evening as she has not been happy all day. Even when we turned her out to pasture this evening she was walking the far end and did not want Missy around. She would not come in so had to go get her. That is not normal for her at feeding time.
So only Fashion really knows but we feel she is definately making progress.
MarijeR
Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-05 10:54
Update Sweet Pea: SWEET PEA HAS A SLIGHTLY LARGER BAG, COULDN'T GET ENOUGH FLUID TO DO THE MILK TEST STRIP. WE DO NOT WANT TO FORCE THE ISSUE AND CAUSE ANY TENDERNESS. WE WILL KEEP A CLOSE WATCH AND TRY AGAIN IN A DAY OR SO. SHE GOT A HAIR TRIM ON HER BELLY AND AROUND THE BAG IN PREPARATION FOR THAT LITTLE NOSE THAT WILL BE SEARCHING FOR DINNER SOON. WE WANT TO MAKE IT AS EASY FOR THE FOAL AS POSSIBLE.
SWEET PEA'S APPETITE HAS CHANGED. SHE EATS VERY SLOWLY AND TAKES SEVERAL HOURS TO EAT HER REGULAR AMOUNT OF GRAIN. SHE IS SOOOO BIG I'M SURE SHE LOOKING FOR SOMEPLACE TO PUT THAT FOOD. SHE DOES SEEM TO HAVE DROPPED MORE AND SHE IS SOFTER AROUND THE TAIL HEAD. ALL SYMPTOMS WE WOULD EXPECT AT THIS TIME SO SHE IS GOING BY THE BOOK AT THIS TIME.
Jacimatho
Geplaatst: 23-01-05 10:55
dus......ook een groot oog op Fashion!!
MarijeR
Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-05 10:56
Update Frosty: Bill just finished his late night check and Pregnant Mom snack, as we call it, and he says “not tonight”. Of course, remember he checked Cookie four hours before she foaled, too! No, I think he’s right. Frosty will need much more wax and continual pacing to match her previous foaling patterns. Bill also said that she was very clingy today, wanting to be really close to him when he was in her stall and leading her to the arena and checking on her. She needs a little reassurance right now that it is almost over. She also had a little diarrhea today so we will keep an eye on that. Just in case we will check her several times throughout the night to watch for rapid changes, but we believe she has a few more days to go.
Sjoert
Geplaatst: 23-01-05 11:11
ik kom n iet op de site van strohbehn.. (Sh*t)
Als ik alles lees van gister nadat ik ben gaan slapen, ben ik blij dat ik gegaan ben. Ik had dan niet kunnen slapen. Calcium deficientie... Volgens mij bij koeien hetzelfde als melkziekte. Ernstige ziekte, maar als je dr op tijd bij bent, gaat het vaak goed. Wat ben ik blij dat het goed gaat met Nifty!