Ik ben ZO benieuwd wie er vannacht gaat bevallen!! Want eentje gaat er! Ik voel het, ik voel het

Ik gok op Vanta......... Dus Go Vanta!!

Dit hier boven schreef ik voordat Lola haar update plaatste! Ze gaat vannacht!! Moet gewoon Lola!!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Loolapelooza schreef:Quirinake schreef:Kan al niet meer wachten..en vanavond volle maanMisschien staat er morgenvroeg een veulen bij
![]()
Je zal toch nog 3 dagen geduld moeten oefenen dan want het is pas de 25ste volle maan.
Ik heb de kalender erop na gecheckt.
Loolapelooza schreef:Nou Jeddah, je bent zeker van je stuk hoor dat het komt!(ik nog steeds niet
) Ik hoop wel dat je gelijk hebt want zoals Vanta er nu bij loopt kan het echt gewoon niet veel langer ... denk ik .... hoop ik .... bid ik voor ....
@Quiri, Lolz! mijn schoonbroer is ook degene die gecheckt heeft, toeval! Het zal waarschijnlijk volle maan TOT de 25ste zijn dan.
Oeioeioei ... het wordt spannender en spannender ...
Mac schreef:*\o/* Van-Ta
Nan-cy
Li-o
Pri-hide
lowara schreef:Schaamhaar... Ja stom he... maar ik mag er niet aankomen om ze weg te halen...IngLio: wat een lekkere dikke uiers heeft ze al!!! mm ik zie nog geen melk, wel wat rare haartjes die uit haar uier groeien( zie je laatste foto)
MarijeR schreef:Lola???
Heeft Vanta nog iets moois uitgepoept vannacht???