Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Quir schreef:Heeft er hier iemand ervaring met rijpony (sport/dressuur) veulen registreren in Duitsland en welk stamboek was dat dan? Hoe ging dat?
Of misschien zelfs in Denemarken?
Fotsy schreef:Quir schreef:Heeft er hier iemand ervaring met rijpony (sport/dressuur) veulen registreren in Duitsland en welk stamboek was dat dan? Hoe ging dat?
Of misschien zelfs in Denemarken?
Ik heb ooit een brief gekregen om een veulen te registreren in Duits stamboek. Maar daarvoor moest ik de merrie wel laten verschijnen en keuren in Duitsland. Daarom dus niet gedaan. Was me de trip niet waard.
Icecrystal schreef:Helaas naar binnen geslagen mok.. Nu op de antibiotica. Ik vind het toch altijd rot om medicatie te gebruiken
StalMelyn schreef:Lovelyn, wat leuk dat kahrim gedekt heeft. Ook kwpn, nrps of heel ander ras paarden?
Heb je een foto van hem nu?
Ps: bij NWPCS krijg je sportpredicaat vanaf m2+10. Ik werd gecorrigeerd
cp112 schreef:Cioccolato schreef:Ik weet niet eens hoe ver wij op weg zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik houd dat ook niet zo bijpas wanneer we richting aftellen gaan ga ik rekenen hahaha.
@icechrystal he jak! Hopelijk knapt ze gauw op![]()
Wij zijn er klaar voor, morgen richting Engeland de dames ophalen
.
[ [url=m/Rt3mJC.jpg]Afbeelding[/url] ]
alicelover schreef:Lovelyn, wat leuk dat karim al dekt. Ga je hem ook voor de verrichting van een stamboek doen?
Riv_q gefeliciteerd!!!!!
Vulina schreef:Het wordt zo langzamerhand wel een hele ent boekhouding.. influenza, 2x rhino, westnijl..
Selente schreef:Haha, ik ben gewend mijn paarden open op te stellen Cynthia, dus dit is voor mij juist goed.
AM_Horses schreef:Cynthia. Fijn dat het lopen beter gaat. Nog wel even rustig aan doen.
Cynthia82 schreef:Oooooooo wat is Kahrim knap zeg!!Heb je ook foto's van zijn ouders?
Gefeliciteerd Riv!! Dat is lekker!