die slijmprop heb ik hier nog nooit beleeft
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mijn paarden kijken me bij brood echt zo aan van:
Mot ik daar mee?
Haha, smaken verschillen, hier staan ook wel (jonge) paarden die geen wortel lusten. En ik heb er 1 bij die eerst enthousiast zijn voerbak in duikt, 1 wortel pakt, dan zijn hooi opeet en daarna pas weer zijn wortels gaat eten. Terwijl hij ze uit de hand heerlijk vindt. Of mss doet ie het dan alleen voor mij
Iorrr schreef:Haha nou ik denk dat onze wel wortels lusten hoor! Volgens mij lusten die alles, maar ze krijgen het gewoon (haast) nooit! Dan moet ik bij de c1000 wortels halen voor 12 paarden...
en C1000 ziet je graag komen, ik haal ze bij de boer, een hele aanhanger vol is ong. 400 kg
en daar doen onze paardjes ongeveer 10 dagen mee, krijgen ieder `s morgens een emmer en `s avonds een emmer, heerlijk vinden ze het
Hier gaat ook alles z'n gangetje, ze lopen van 's morgens vroeg tot zonsondergang in de wei en vermijden met dit vriesweer duidelijk de schaduwplekken, (grazen precies met de zon mee haha) veeeels te koud!!!; en ik maar met de hamer de wei in om het ijs in de drinktonnen stuk te hakken, brrr.

Citaat:SA: oei dat wordt spannend!!!!
Wat super dat je zo op je gevoel kunt vertrouwen. Zeker als je telkens van Nijverdal naar Haarle moet sjeesen.
Krijg inderdaad ook de kriebels hoor als ik zo jouw verhaal lees.
Succes met waken.
Enne mag ik ook een berichtje als het zover is en er een veulentje geboren is?!

guenivere schreef:Bedankt voor de info, dan zal ik haar volgende week nog een keer laten scannen.
Mloei schreef:guenivere schreef:Bedankt voor de info, dan zal ik haar volgende week nog een keer laten scannen.
Ben heel benieuwd wat er uit komt! laat je het hier even weten?
Ik ga er niet vanuit dat ze dr88 is, maar zou het wel zo wezen ben ik ook zeker weer te vinden in het dikke buike topic. Vond het vorig jaar super gezellig!! En anders zal ik hier meelezen en af en toe eens berichtje plaatsen!!