Oke, zoals beloofd een uierfoto van Isis. Ben er nog steeds niet uit of ik waanbeelden krijg door het slaaptekort of dat er echt iets verandert is.
Het lijkt dat de vellen meer over de spenen hangen dan eerder, maar of dat nu betekend dat de vellen groter zijn geworden of juist de de spenen zich meer terugtrekken, ben ik nog niet helemaal uit...... maar om eerlijk te zijn, is het nog steeds helemaal niets.
Verder is de "harsplakkabouter" niet langs geweest, zag vandaag tenminste geen harsjes (of hij heeft gisteren, net als ik, een knal voor z'n kop gehad toen ie probeerde te plakken)

Vanavond dacht ik echt dat het slaaptekort toegeslagen had en ik dingen zie die er niet zijn. Het leek alsof ik het veulen zag bewegen, boven op haar kont!!!. Net naast haar ruggegraat/staartbeen daar op de plek waar het al tijden "blubber" is (en ze haar hele kont bijna kapot schuurt en drukt) zag ik een aantal keer iets ter grootte van een vuistje eruitsteken en weer terugvallen. Maar dat kan daar toch helemaal niet????
Echt, als het nog veel langer duurt, wordt ik gek!