Ik hoop toch dat dit gewoon een hengstigheidje-tijdens-dracht is zoals je wel eens hoort bij anderen.

Of ze is nooit drachtig geweest, en heeft de DA haar in januari verkeerd gescand ofzo
(we hebben haar drachtig gekocht) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(we hebben haar drachtig gekocht) 

ik hoop echt voor je dat er gewoon nog braaf een veulen in zit, en Blossom even in de war is ...
Het zit je ook niet mee, hé
... je geduld wordt wel écht heel erg op de proef gesteld, hé ! Ach, je moet maar zo denken : straks lach je erom !
)
). 2 jaar geleden heb ik veulenhengstigheid over geslagen, vorig jaar een eenmalige poging op veulenhengstigheid (was tenslotte al eind juli) en die was ook raak. Als het veulen er eenmaal is wil je het jaar erop weer.
ik zeg maar niks 

en gaat daarna op een oortje liggen.
(en mijn hengstje)
Heel veel succes met waken en ik hoop morgen weer veulentjes te zien
a ik heb inderdaad merrie's die nog hengstig worden tijdens de dracht ,en gisteren is er een compleet voldragen veulen geboren van Karolientje, (die ik vorige maand heb verkocht),dus zij moet in Juli gedekt zijn geweest en heeft zich in Oktober (dus op 3 maanden dracht) laten dekken door Silketjes hengstje !!
de wonderen zijn de wereld nog niet uit hoor
Nog even duimen dus dat de kleine kan drinken.
Wat een schattig veulen, eentje die al precies weet wat hij later wil worden......renpaard!
): Neon Light is 320 dagen drachtig!

Ik hoop dat ze inmiddels al aan de melkbar staat 

[/quote]
)