@iwaya wat een pracht zeg!! sterkte met je keelontsteking, hier ook 1 die ziek is (al was maar nu nog erger...)
@Neonlight wat sneu zeg voor je vriendin, zagen ze neit dat het er dubbel uitkwam, zodat ze er wat aan konden doen?
@elise, de uier hoeft neit perse vol te lopen als ze gaat bevallen (hgelaas) soms gebeurd dat pas als ze al bezig is met weeën. Dus sterkte met verder wachten 
@ullwin ahhhh wat is ze lieffff ze gaat echt al hard, wat gaat de tijd toch snel he!
Nou hier niet veel verandering, behalve de kling van Lizzy, die nu supergroot is. Is was het zeg maar de grote van mijn halve hand, nu zijn het 2 handen... Maar de tepels dus nog neit vol, ook niet gespannen, ik kan er nog steeds aanzitten. Er komt soms ook wat troep uit de kling, beetje roodachtig. Verder is ze superlief naar me, ze wil alsmaar knuffelen en bij me staan. Ik kon vandaag zelfs voor het eerst haar voorhoeven uitkrabben!!!! Das echt een mijlpaal voor me! Hihihi als ze maar wel dan de bak met eten voor haar heeft staan
Maar dat maakt niet uit, we komen elke keer een stapje verder. Ze is wel supersjaggo naar Angel toe pffff dat arme beestje heeft het behoorlijk te verduren.... Als ze maar bij me in de buurt komt en Lizzy is bij me, dan krijgt ze gelijk een knauw in haar billen. En Angel wil ook zoooo graag bij me zijn 
Nou morgen maar weer kijken, dan sleep ik ook mijn foto toestel weer mee om een foto van haar kling te maken, kijken of hij dan ook weer zo groot is....