Even egopost! Vanochtend om 11 uur een super mooi en groot merrieveulen geboren! Alles gaat prima met moeder en dochter! Zal vanavond ff reageren. Zit op een roze wolk!!
Pauk
Geplaatst: 18-04-17 16:05
Ik schaam me diep dat ik zolang niets van me heb laten horen.. Druk druk maar ik heb alle pagina's doorgelezen..( En ik liep er zo'n 250 achter ofzo)
Tinniie, Mijnlieverd, Silly1972, Marije,Granoek, Tinniie nog een keer, Liaan, Inowa, Caesar, Woogy, mijnlieverd ook nog een keer , Manueeltje84, Suffie, Granoek ook nog een keer, Arianne, Mijnlieverd, Sparklingapp, Tinniie, Anoukk, CHantall, Sultan15, Granoek, Sparklingapp, mijnlieverd, AniekR, Granoek, IceCrystal, Skaay, Woogy, Granoek, Dustinlover, silvana1984, nine1987, Dshelly, Diva2 en iedereen waar ik toch overheen gelezen heb, nog gefeliciteerd met jullie aanwinsten!
Suffie nog gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Skaay Gefeliciteerd met je dochter!
Kabayo nog gefeliciteerd met je gewonnen dekking!
Rensju, gefeliciteerd met je zoon!
Kabayo Heel veel sterkte!
Caesar, gefeliciteerd met je zoon!
DB sterkte!
Kabayo wat een supermooi gebaar van iedereen! Ik had ook graag meegedaan, maar ja als je niet actief bent kunnen ze je ook niet vinden natuurlijk. Ik leef wel heel erg met je mee, dit gun je niemand!
Pretty.. Jeetje die buik van Vera
Caesar.. Wat fijn dat het goed gaat met Koetje!
Alexandra sterkte met je merrie!
Mooney gefeliciteerd met je verjaardag!
Arianne.. Word spannend bij jullie!
Wodan08 Gefeliciteerd!
Update van mijn kant.
Stitch is helemaal opgeknapt gelukkig! Wonderbaarlijk hoe snel hij weer wilde rijden en hoe snel hij ook weer in conditie is. Zondag gaat hij alweer op wedstrijd. Aura duurt voor mijn gevoel nog zoooo lang (7 juni) zag pas wat verschil in uier maar ik weet dat dit nog allemaal wel even duurt.. We zijn nu druk bezig voor 2018. Orion (voor sommige misschien nog wel bekend) is ondertussen alweer gedekt en thuis.. Wachten op de scan.. Kyra word vanavond naar de hengst gebracht. Dit veulen zal van de gewonnen dekking zijn, ben heel benieuwd allemaal.
Ondertussen ook druk met de camera's. Gelukkig is mijn broertje handig met computers en hopelijk gaat het lukken om ze op marestare te krijgen, dan kan iedereen meekijken. En anders helaas, maar het belangrijkse is dat ik haar zelf kan volgen..
Eindelijk wodan gefeliciteerd! En een merrie!! Kan niet beter
Pauk wat fijn dat stitch is opgeknapt!
Ohh MaritB dat kan ze DL echt niet aandoen hoor
Babyboom deze week arianne met een betekenisvol veulentje ertussen
Ik wil iedereen nog even bedanken voor de lieve berichtjes die ik heb gekregen over m'n merrie. Het gaat weer goed met haar. Ze is wat eerder naar binnen gegaan en nu is ze weer lekker wakker
Faline
Geplaatst: 18-04-17 16:45
Gefeliciteerd Wodan!
Joto
Geplaatst: 18-04-17 16:47
Gefeliciteerd Wodan!
Hier verwachten we een veulen minder , zo sneu voor de eigenaresse, merrie is helaas leeg.
Lykke morgen 300 dagen
Kabayo
Geplaatst: 18-04-17 16:48
Gefeliciteerd Wodan!!
Tanjatuuuh kan voller
Dankjewel arianne! Mooi compliment leuk een gewonnen dekking, ook al kan je er niks mee en ik ben verliefd op je shets
Pfff merries!! Bevallen of ik kom langs
Silly1972
Geplaatst: 18-04-17 16:57
Joto schreef:
Gefeliciteerd Wodan!
Hier verwachten we een veulen minder , zo sneu voor de eigenaresse, merrie is helaas leeg.
Lykke morgen 300 dagen
Ik vind het heel erg voor haar ze had zich er zo op verheugd Nog 20 dagen dan is Lykke veilig om te bevallen. Zal blij zijn als dat er goed uit komt met al die tegenslagen hier.
rensju
Geplaatst: 18-04-17 17:09
Gefeliciteerd Wodan!
Pauk, respect voor je enorme post en al helemaal voor het doorlezen van alles!
Balen Joto, heb je er zolang naar uitgekeken
Jeetje, naar mijn idee wachten we al maanden op jupi en spooks babys.. ik had het waken niet getrokken denk ik Owee als mijn merrie hetzelfde doet
Wodan, wat super zeg, van harte gefeliciteerd! En die roze wolk kan ik helemaal begrijpen hoor.
Joto, wat balen, nu ineens ontdekt?
Pauk, fijn dat het goed gaat. En alweer druk aan het dekken.
pretty
Geplaatst: 18-04-17 17:56
Gefeliciteerd Wodan!!
En Pauk welkom terug! Fijn dat hij weer helemaal beter is.
Joto wat jammer voor de eigenaresse..
suffie
Geplaatst: 18-04-17 18:01
Gefeliciteerd Wodan Lekker midden op de dag, wat zul jij vannacht lekker slapen
En verder helemaal geen veulentjes vannacht/vandaag? Het is wat met die merries, ik heb het wel met jullie te doen
Joto, dat is altijd zuur, helemaal omdat je er al zolang naar uitkijkt. Is het een merrie van iemand hier uit het topic?
Alexandra, gelukkig gaat het beter met je merrie. Je hoort het helaas vaak tegen het einde van de dracht. Meestal is het "niets", maar soms is er echt meer aan de hand, dus goed dat je de DA erbij hebt gehad!
Welkom terug Pauk Jij bent idd lang weggeweest, knap dat je nog zoveel hebt bijgelezen