Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
annibel schreef:Knappe veulentjes allemaal!
Heeel erg bedankt allemaal voor de lieve reacties! Net leek het goed te gaan met het veulen, ze bokte en sprong rondjes door de stal heen. We gaan zo nog even bij haar kijken.
Ik zal jullie zeker op de hoogte houden en ook de andere veulens blijven volgen super leuk!
Hier wat foto's van onze zorgen baby! Ze is echt heel schattig, gister wilde ze alleen maar tegen mij vriend aan slapen. Ze miste echt een moeder, het zag er heel lief uit maar ik ben wel heel blij dat het nu goed lijkt te gaan met de merrie erbij!
[ [url=m/Zr4ZWL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oA8jFi.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Cq58cs.jpg]Afbeelding[/url] ]
annibel schreef:Knappe veulentjes allemaal!
Heeel erg bedankt allemaal voor de lieve reacties! Net leek het goed te gaan met het veulen, ze bokte en sprong rondjes door de stal heen. We gaan zo nog even bij haar kijken.
Ik zal jullie zeker op de hoogte houden en ook de andere veulens blijven volgen super leuk!
Hier wat foto's van onze zorgen baby! Ze is echt heel schattig, gister wilde ze alleen maar tegen mij vriend aan slapen. Ze miste echt een moeder, het zag er heel lief uit maar ik ben wel heel blij dat het nu goed lijkt te gaan met de merrie erbij!
[ [url=m/Zr4ZWL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oA8jFi.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Cq58cs.jpg]Afbeelding[/url] ]
ZiekieLove schreef:Oooh wat 'n knappe veulies hierboven![]()
Duur zo'n birthalarm zeg als je dan inderdaad een merrie hebt die flink over draagt niet zo grappig![]()
Melktest hier zat op 6,4 nog en temp 37,7... denk dat ze me toch weer even laat wachten de heks...
[ [url=m/QKC9nd.jpg]Afbeelding[/url] ]
paar pagina's terug iets over donker bier trouwens, of het werkt vd melk geen idee maar wij hebben iemand op stal die dit regelmatig geeft aan haar paard en die vind het iig erg lekker!
Neonlight schreef:Pauk, spannend!
Caesar, wat een heerlijk bekkie heeft ze toch. Valt me ook op dat die Welsh veulens altijd al zo snel drafpasjes laten zien.
CL, goed nieuws dat de diarree over is! En hij is al sliding stops aan het oefenen?
Annibel, wat een poepie zeg!
Jolandje, dat witte staartje is gewoon geweldig!
Hier is manlief bezig om de camera's werkend te krijgen. Eentje is in principe plug en play, maar vorig jaar nog een 2de erbij gekocht, die moet even geïnstalleerd worden. En dan het meest lastige, op stal alles aan de praat krijgen.