Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Myrthee_ schreef:Als de merrie geen gen voor zwart heeft is dit niet mogelijk. Ouders zijn bruin en vos, dus lijkt me niet dat jou paard dan dat gen heeft.
Hier overigens ook kans op palomino en valk
jolandje schreef:bonnieaw , wat is de kleur van je merrie? en van de hengst?
Fotsy schreef:Ben ook zot van kleurtjes en probeer me er een beetje in te verdiepen maar als je paardjes niet getest zijn blijft het grotendeels gokken.
Uit mijn combi wordt het ook spannend beiden zijn getest.
Volgens de kleurencalculator :
14,06% - dunskin
14,06% - buckskin
7,03% - bay dun
7,03% - bay
7,03% - perlino dun
7,03% - perlino
6,25% - dunalino
6,25% - palomino
4,69% - smokey grullo
4,69% - smokey black
3,13% - red
3,13% - red dun
3,13% - cremello dun
3,13% - cremello
2,34%- smokey Cream
2,34% - black
2,34% - smokey Cream dun
2,34% - grullo
jolandje schreef:bonnieaw volgens mij is dit jouw kleurkans dan
50.00% -
Palomino
43.75% -
Buckskin
6.25% -
Smoky Black
pretty schreef:Ik ga even bijreageren nu,had er gisterenavond de tijd niet voor. Kinderen en spitsuur enzo![]()
Kleur uitrekenen,de combi's met Cas begin ik er niet aan,dat is geen doen![]()
Nikita kan volgens mij zwart/zwartbont of vos/vosbont geven en dat is het zowat denk ik.
(zwart gekruist met vos / Bont) Of er agouti mee gemoeid wordt,weet ik niet,is niet getest.
Lisa kan zowel vos/bruin/zwart of palomino/valk/smokey black geven al dan niet bont
Mocht Vera drachtig zijn dan wordt het ofwel vos ofwel palomino / bont
Kikkie en Karin werden gedekt door Cas en dat is dan zwartbont en grullo x silverbuckskin splash toveroloosa of zoiets![]()
Balou jouw merrie krijgt al een aardig uiertje!
Harige uier inderdaad Luna,bekend beeld want hier is het net zo. Zoek de uier![]()
Melanie Lisa is aardig rond ook al zeg!! Vergelijkbaar met mijn Lisa die ook in april moet.
Laura leuke merrie met lege tietjes![]()
Jolandje vandaag is het inderdaad ietsje pietsje droger dus..![]()
Uiltje aardige stallen heb je. Ja dat pendelen is besmettelijk,iets over groepsdruk enzo![]()
Fotsy ja het is een raar iets,ik vond het wel sterk dat de pendel bij Kikkie echt niks deed,zo naar beneden trok zeg maar en bij de rest ging draaien,trillen etc...
Maar ik blijf totale non-believer tot het tegendeel bewezen is.![]()
Ik had wel graag vooral Kikkie drachtig gehad van Cas,dat is de mooiste combi dus boehoe voor mij als die pendel werkt...![]()
OP.. ook een poos terug gemaild en dames staan er ook nog niet in maar hey Nicole heeft vast ook nog andere dingen te doen en vult het heus wel aan binnen hier en x- tijd![]()
Cemlys knap hengstje,heb je ook betere fotos van hem? Best klein dan,wat is de stokmaat van een Welsh A,binnen welke maten valt die? Nog altijd aan het rondkijken en info winnen![]()
Murosh volgens mij kan het best als ze in goeie conditie is en al veel veulens gehad heeft.
Fotsy op zoek naar dates?