Ow vergeten, hij heeft een naam! Look at me! Past dat bij hem? Anders veranderen we het gewoon, nu is nog niets vast gelegd
LadyAngel
Geplaatst: 05-05-10 08:34
Jenny lady is vandaag nog maar 320 dagen ipv 321
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 05-05-10 08:35
Look at Me vind ik een hele geschikte naam.
En zo te zien inderdaad een cremello Jenny. Met 3 (4de voetje kan ik niet zien) witte voetjes en een kol die wat druipt, of een halve bles, maar net hoe je het noemt. Of er nog een ander kleurtje bij zit ( ), geen flauw idee. Weet niet hoe ik dat zou moeten zien bij cremello's, dat weet je alleen door te testen denk ik.
ze staan nu in de voor wei. Zo kan ik ze vanuit de kamer zien en kunnen ze zelf in en uit de stal lopen. Nu zijn ze weer in de stal. Kun jij hem ook blijven bekijken neon! (of ben je aan het werk?)
Owja nogmaals, als je de camlink wilt stuur mij even een pb want ik zet hem niet openbaar op het internet!
Gem
Geplaatst: 05-05-10 09:04
Jennyk: zeer toepasselijke naam!
Ik lees net dat het vermiste meisje Shirley Mulder weer terecht is .
Laatst bijgewerkt door Gem op 05-05-10 09:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik zit op het werk en heb de camlink hier niet. Ik weet niet of ik deze via het werk kan bekijken, maar als je hem zou willen sturen, graag.
marrlinde
Geplaatst: 05-05-10 09:04
lindalieneke en Bren79 Gefeliciteerd!!!
Jenny, wat een knapperd! ik denk idd ook cremello
jennyk schreef:
Ik heb gevraagt in het topic wie de link wilde, weeeeeeken geleden al, ergens hal april ofzo. maar niemand reageerde
echt waar? overheen gelezen denk ik.. sorry!
stunning
Geplaatst: 05-05-10 09:08
Gefliciteerd Jennyk, Lindalieneke en Bren79!
Armani en Donja worden straks naar hun nieuwe huis geplaatst. Donja heeft daar eerst gestaan toen ik haar had gekocht, maar Armani is daar nog nooit geweest. Vrijdagochtend kwam de eigenaar van die stal naar mij toen met de mededeling dat hij niet wou dat ze langer dan een uurtje naar buiten gingen.. Als je Armani een hele middag in het land zet en de volgende ochtend staat hij alweer de stuiteren door de stal heen, dus dat is niks voor hem om maar een uurtje per dag naar buiten te kunnen. Dus gaan we weer terug naar ons oude plekkie, zodat ze lekker lang naar buiten gaan .
Gelukkig rijd er iemand voor mij die ook veel veulens vervoerd, dus hij heeft er wel verstand van neem ik aan . Ben benieuwd hoe het zal gaan.
Nou, else belde net, geen veulen, wel melk die er iedere pas uit spuit, en farita loopt te hinneken??? Dat doet ze normaal dus NOOIT!... En Else zit hele dag aan andere kant van het land voor dr werk, en batterij van haar mobiel is bijna leeg... Zul je zien he!
Lindalieneke en Bren79 gefeliciteerd met jullie veulen!
Jeetje maar een uurtje per dag naar buiten Stunning dat is inderdaad erg weinig fijn dat je terug mag naar de stal waar je haar kocht. Lekker de hele dag op de wei is veel lekkerder voor ze geef je groot gelijk dat je ze dan verplaatst.
Hier gaat het allemaal erg goed met moeder en kind ze staan nu nog een paar dagen in de rijbaan en dat is een stukje lopen (50m) dus dan plak je aan je moeder vast maar als je bij de baan bent dan ga je snel linksaf ipv naar binnen... gelukkig maakt Jade zich niet zo druk dus kan het bovenste draad dicht doen en ze blijft in de baan en gaat lekker rollen voor zoonlief er weer is. Want die springt gewoon wel boven op haar als een geit... Arme merrie....