Max, gefeliciteerd! Droogfoto's!!!!!!!!!!
Loolapelooza: wat is het toch een lekker ding!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Prince schreef:Ook goeiemorgen![]()
Max: gefeliciteerd met je mooie veulentje![]()
Weet iemand of het normaal is dat je merrie na het veulenen nog erg weinig mest ? Candy heeft woensdagochtend vroeg geveulend en ik heb gisteravond haar stal uitgemest maar bijna geen mest aangetroffen ?
Of komt het omdat ze na de bevalling nog geen beweging heeft gehad (nog niet naar buiten is geweest ivm weer) ?
je moet natuurlijk wel kijken of ze geen buikklachten heeft, maar dat had die van mij niet, en na een paar dagen de schade al weer snel ingehaald. poep poep poep.....
).
??
???
Spannend zo,dit topic lezen!
ceasario schreef:saffier schreef:Ik ga er niet heen... Maar heb wel een vraagje.... Mijn Merrie is ook westfalen en heeft als 3 jarige een premie in vorm van een gouden medaille gekregen (staat achter op t papier) Betekend dit dat ze eerste premie heeft behaald?? Sorry voor de Off-topic, maar ik dacht dat jullie dat wel zouden weten....
Het is niet te vergelijken met een 1 ste premie
Het is eigelijk een schepje op de eerste premie.
Nl. in Nederland worden vlot eerste premies afgegeven
Terwijl er gouden medailles weinig worden gegeven.
denk ik dat het niets word . 

Hij heet Tieme en doet t prima 

Loolapelooza schreef:Dan ga je er maar van uit dat dit het mooiste veulen gaat zijn dat er ooit in je stallen geboren is.
Goed werk kost tijd.
Maar dan moet er wel wat moois uitkomen (Liefst zwart
)
om buik te tonen.