Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
youngster schreef:Cayusejuhh schreef:Hee... maar frenia is een belgie![]()
dus daar kan het wel zo koud zijn geweest
![]()
naja belgies hewahahahah "gekke belgen
![]()
Young ik vind Special D helemaal goed!
alleen de karakter niet zo :o
Want??
Zit idd ferrobloed achter, zijn niet de meeste brave bokjes, maargoed veulen is toch verkocht
amandakè schreef:Een goed morgen van deze gekke Belg![]()
Heb wel 4 pagina's moeten bijlezen,wat gaan jullie snel !
Dana,heb mijn gokje gewaagd hoor![]()
Hmmm niet eerlijk en snel gefrustreerd ?? ging dat over die gekke Belgen of over de D pony ??? >;)
Hier sneeuwt het weer hele pakken *o/* maar men Haffie's vinden het enig !
Nathalie1976 schreef:hoi,
was ik ook weer.
Nymphea heeft gisteren voor het eerst nukkig gedaan met poetsen.ik ging langs haar buik naar haar achterbenen.soooooooo mevrouw maakte door opzij te stappen en te zwiepen met haar staart duidelijk niet in haar hum te zijn,het rijden daarentegen ging als een trein.![]()
we hebben niet meer extreem de buiging ingezet als normaal want ze geeft toch aan dat nu niet meer goed te kunnen.het word dus afbouwen vanaf nu.ipv 1x stil per week gaat ze over naar 2x stil per week,1x longeren en 4 dagen rijden.
Nymphea heeft er ook tegenwoordig een handje van dat ze lekker in de poep gaat liggen.ze is al bruin maar nu met van die vieze natte plekken.zucht..........
sta me eigen het ongans te poetsen.gelukkig hebben we warm water bij de spuitplaats dus als het heel erg is zet ik mooi de slang op haar benen tot aan haar knie achter.
ze kan zich ook zo in haar eigen wereldje terugtrekken,hebben jullie dat niet.Nymphea kan echt staan te suffen om zich vervolgens helemaal het lep te schrikken van mijn stem.lijkt wel alsof ze echt afwezig is.wel lekker natuurlijk dat ze zich voor de rest kan afsluiten maar het lijkt soms wel of ik haar ik weet niet wat aandoe,zo vliegt ze soms weg.alsof ze geslagen word,nou dat hoeft niet bij haar want ik hoef haar niet eens te waarschuwen dat ze stil moet blijven staan laat staan dat ik haar een tik moet geven.het is zo een mak paard..
gisteren vergat ik de bilkoorden los te maken dus toen ik de deken over haar kont trok bleef ik natuurlijk hangen bij haar benen.mow denk nou niet dat ze ook maar een oor zal bewegen.ze staat gewoon droog te wachten tot ik het in de gaten krijg.
o ik moet nu echt gaan.
doei
Cayusejuhh schreef:Nimberik vind dat je een ongelovelijke gave hengst heb !
Maar nu vraag over het ras he.. is dat eigelijk een rijpaard ras? of een trekpaard ras? het zijn in mijn ogen gewoon grovere rijpaarden toch? ik ken het ras eigelijk niet![]()
maar moet zeggen het spreekt mij erg aan![]()
houd wel van iets grovere rijpaard
Cayusejuhh schreef:Ik vind ze niet eerlijk. EN gauw gefrustreerdmaar dat is mijn mening:D