Het "Dikke" Buiken Topic!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Faniek

Re: Het "Dikke" Buiken Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 18:47

Sjen schreef:
@ Faniek: zo ziet het er bij Siena ook ongeveer uit nu! Dat je het van de achterkant ook zo kan zien, maar dan hangt het wel iets minder dan dit hoor!

Het komt dus al Haha!
Foto's Knipoog

Nou ik kan echt niet meer wachten tot het knuffelbare veulentje ik had vannacht gedroomd dat ze een prachtig merrieveulentje op de wereld had gezet Haha!

@ Mac wat heb jij een geweldig veulen Haha!

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 18:58

@ Mac: wat een geweldige foto!!! Haha!
@ Faniek: ziet er goed uit!!! Knipoog Begint al lekker op te schieten.
@IngLio: Gefeliciteerd met de 11 maanden!!! Pling
@Tinne: dit ziet er al uit als een mooi plekje, maar zo te horen wordt het straks nog VEEL beter Haha!
@Lola... En...?

@Iedereen: Jemig wat gaat het hier snel allemaal, heb een flinke tijd nodig om alles bij te lezen Clown
Korte update Fanja: die wil NOOIT meer terug naar d'r oude plekje straks. 's Ochtends wordt ze om een uurtje of 10 op het land gezet. En om een uurtje of 4 haal ik haar weer naar binnen.Dan is de stal alweer netjes aan kant, ligt er hooi en biks + muesli. Daar staat madame dan te eten terwijl ik een stal verder aan het kijken ben naar de bevalling van een kalfje...
(Ik wil straks ook niet meer terug!! Clown )

Voordeel van een paar uur per dag buiten lopen is dat de uier nu ontzettend gekrompen is!!
Zo wil ik nog wel even twee maandjes doorgaan...

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 19:04

Meiden, we moeten even iets rustiger aan gaan doen qua posten. Ik ben 8 uurtjes niet op KS geweest en weer 3 pagina's bij te lezen.

Kan niet persoonlijk op iedereen reageren, maar wat gaan onze dames snel zeg. Lijkt wel alsof ze het hebben afgesproken om nu allemaal te gaan kegelen.

Sanne: Vind het wel een erg leuke stal eigenlijk. Hopelijk gaat je vader snel aan de slag. Je hebt hem toch wel verteld dat je voor de 11 maand een kraamstal wil Clown

Mac: Veulen met karakter dus al Haha!

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 19:19

Fnanne schreef:
@Lola... En...?

Rock-on, dudes! Rock-on, dudes!
Het kegelen zet goed door vandaag!

Afbeelding

Afbeelding

We hebben nu VIER kegels! (op 1 speen zat daarjuist zelfs 1 hele grote Haha! ) Sommige druppels zijn doorschijndend en andere worden al wit.
Ze staat al op stal want het was aan het regenen. Heb ze uurtje geobserveerd via de camera en ze heeft meermals naar haar buik gekeken én zelfs geschraapt. Pling
Dus MISSCHIEN komt het wel vannacht ... Clown

Zal nu alles is weer even bijlezen.

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 19:24

Lola ik hoop het voor je. Anders de wortelstand drastich omlaag en verder ook geen appels en andere lekkere dingen.

Up-date Famos:
Uier is ongeveer het zelfde, heeeeeeeeeeeeeeel langzaam aan het vullen
Banden zijn ietsie pietise zachter.
Kuil heeft ze vandaag niet veel gegeten.
De kling staat al een tijdje een heel klein stukje open.
Ze heeft vandaag in de bak heel weinig gedaan. Ze heeft naar het land gestaart en alvast een stuk gereserveerd voor haar en ADHD.

Wij kunnen nog rustig slapen, denk ik :D

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 19:28

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! GO VANTA Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 19:31

Aaaaah, heeft Hare Majesteit haar landgoed nog eens goed onderworpen aan haar haviksoog? Cool
Was ze wel tevreden met hoe het eruit zag? Nagelbijten / Gniffelen

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 19:31

MarijeR schreef:
Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! GO VANTA Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

VANTA LEES DIT!! Tis een bericht van Macy voor je!!

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 19:42

@lola, pas als deze kegels wit worden komt er een veulen Knipoog

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 19:44

nancy heeft zowaar ook miniprutjes aan haar uier, tis niet te geloven (wel heeeele erge miniprutjes hoor), haar kling staat flink open en ze heeft haar box weer veranderd in een maanlandschap...

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 19:45

Polly schreef:
nancy heeft zowaar ook miniprutjes aan haar uier, tis niet te geloven (wel heeeele erge miniprutjes hoor), haar kling staat flink open en ze heeft haar box weer veranderd in een maanlandschap...

spannend polly........

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 20:06

Go jij! Go jij! Go Vanta en Nancy Go jij! Go jij!

Haha!

Bij Misty liggen de wortels alvast voor haar neus Knipoog

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 20:16

weer spannende boel hier
succes allemaal

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 20:20

Tjee Vanta schiet al op ik ben zoooooo benieuwd. Haha!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 20:20

Polly schreef:

Jaaaaa Lachen.
Ik duim met je mee.

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 20:21

Even een misschien stomme vraag: Siena glijdt nu echt elke dag met haar onderlijf onderuit, vooral als ze draaft, maar ook wel in stap. Ik heb het idee dat ze niet helemaal door heeft dat er een aantal kilo's bij zijn gekomen. Hebben jullie merries dit ook?
Morgen worden de ijzers eronder vandaan gehaald, misschien scheelt dat wel want die worden op een of andere manier altijd wel glad als ze er een paar weken onder zitten.

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 20:24

Sjen schreef:
Even een misschien stomme vraag: Siena glijdt nu echt elke dag met haar onderlijf onderuit, vooral als ze draaft, maar ook wel in stap. Ik heb het idee dat ze niet helemaal door heeft dat er een aantal kilo's bij zijn gekomen. Hebben jullie merries dit ook?
Morgen worden de ijzers eronder vandaan gehaald, misschien scheelt dat wel want die worden op een of andere manier altijd wel glad als ze er een paar weken onder zitten.

dat had die van mij in de laatste dagen Haha! Haha! Haha!

Nada

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 20:26

ben vandaag weer bij mn paardje geweest.
Het eerste wat ik dacht toen ik aankwam was: jammer geen veulen Tong uitsteken en dat beest is nog dikker geworden !!! Koe
Ze heeft echt heel veel last van dr buik, de hele tijd naar dr buik trappen(mag ook echt niet onder dr buik komen). Dr buik beweegt ook heel vaak, en joy denkt dat boos kijken naar dr buik helpt zodat ie stil blijft... Tong uitsteken ...niet dus !! Tong uitsteken....uitendelijk kon ik even bij dr uier voelen.
En die leek iets meer te hangen, en dat het voor de uier zacht was en een beetje hing.....
Dus ik meteen zin om vanavond al op stal te slapen, want ik vind het echt wat voor madam dat ze opeens zonder te hebben gekegeld of weet ik veel wat te veulenen...
Maarja...ik vind het wel jammer dat we absoluut niet weten wanneer ze uitgerekend is, kan je daar teminste een beetje rekening mee houden.
Ik snap nu in ieder geval waarom we eerst niet zagen dat ze drachtig was, het veulen hield zich stiekem stil, en nu denkt ie: nu weten ze het en mag ik lekker groeien en bewegen. Want het is niet normaal hoe snel ze nu groeit(ook meer opzij). En 'het' is ook heel vaak wakker.

xxxx

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 20:29

@ Cheyenne: aaaaaah! Haha! Nee, die van mij is niet in de laatste dagen denk ik, want ze heeft te weinig uier daarvoor. Tenminste, zo lijkt het... Nagelbijten / Gniffelen
Misschien gaat ze Pepsiën... Verward
Misschien toch dit weekend als ze 320 dagen is al maar op stal gaan slapen...

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 20:31

Sjen schreef:
@ Cheyenne: aaaaaah! Haha! Nee, die van mij is niet in de laatste dagen denk ik, want ze heeft te weinig uier daarvoor. Tenminste, zo lijkt het... Nagelbijten / Gniffelen
Misschien gaat ze Pepsiën... Verward
Misschien toch dit weekend als ze 320 dagen is al maar op stal gaan slapen...

zoveel uier had chey ook niet in verhouding tot de andere merrie s hier.....ik kreeg tenminste regelmatig te horen dat het nog lang niet kwam, zelfs zaterdag nog.,..........bij veulenstress staan wel uierfoto's van zaterdag volgens mij.....

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 20:39

Ik kan bij veulenstress alleen de foto's openen waar je veulentje op staat ( Lovers ) maar niet de uier foto's. Page you requested could not be found???

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 20:42

Sjen schreef:
Ik kan bij veulenstress alleen de foto's openen waar je veulentje op staat ( Lovers ) maar niet de uier foto's. Page you requested could not be found???

nee ik had het door......net opgeruimd Bloos
hier is er 1 van 4 dagen voor de bevalling, niet veel verschil met de dag van de bevalling
Afbeelding

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 20:48

Ik ben weer gerustgesteld...dat is toch wel veel meer dan Siena heeft. Bij Siena moet je er echt nog onder gaan hangen om die uier zo te zien. En dat hanggedeelte zeg maar heeft ze nog helemaal niet zo erg, de 'bags' komen er net een beetje aan. Maar ja, je weet nooit. Haha!

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 20:53

Sjen schreef:
Ik ben weer gerustgesteld...dat is toch wel veel meer dan Siena heeft. Bij Siena moet je er echt nog onder gaan hangen om die uier zo te zien. En dat hanggedeelte zeg maar heeft ze nog helemaal niet zo erg, de 'bags' komen er net een beetje aan. Maar ja, je weet nooit. Haha!

nou...ik leef in ieder geval met je mee.... Haha! Haha!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 20:56

Je weet maar nooit idd, mooi gezegd Haha!.

Ivanka is nu 7,5 maand drachtig, rijden gaat nog goed, maar ik denk dat het geen fout idee is om al te gaan denken over het afbouwen. We rijden al minder lang dan normaal, voorheen was het altijd een uur, nu is het maximaal een half uur. Maar ik gooi nog wel altijd van alles erin, paar keer in de week ook een paar dressuuroefeningen. Galopwissels krijg ik er niet meer uit, maar ach.. daar had ik toch altijd al moeite mee, dus die laat ik voorlopig maar achterwege Clown .
Hoe en wanneer zijn jullie af gaan bouwen? Of raden jullie aan om af te bouwen?