O nee Imani! Wat krijg jij een hoop ellende te verduren dit jaar, wat verschrikkelijk! Heel erg veel sterkte met alles. Met duimen draaien voor Mini. Hopelijk lukt het je om een beetje rustig te blijven voor je eigen baby. Arme jij
Jeetje Imani wat een dikke pech. Heel veel sterkte met dit verlies ook weer. Pas op jezelf en je kleintje in je buik. Hier zit Star vandaag op 300 dagen!
Heel veel sterkte imani, wat een verdriet en tegenslag. Het ging tegen verwachting goed met Mini en dan zo'n vervelende wending. Hopelijk slaat Mini zich er ook nu weer door heen. Denk ook aan jezelf en je baby, heel veel sterkte.
Spannend crazy. Mijn dierenarts dacht zelf afgelopen vrijdag ongeveer nog een week, dus ben benieuwd of die gelijk heeft. Was er maar een kijkluikje in dat we even konden spieken
Hier geen veulentje maar wel een uier die goed begint te vullen
crazy_funky
Geplaatst: 01-04-25 09:56
Laylah2002 schreef:
Spannend crazy. Mijn dierenarts dacht zelf afgelopen vrijdag ongeveer nog een week, dus ben benieuwd of die gelijk heeft. Was er maar een kijkluikje in dat we even konden spieken
Haha ja dat zou wel leuk zijn om soms eens te spieken.
Hoi allemaal, Wij zitten vandaag op 344 dagen drachtig.. Haar uitgerekende datum was 22/3. PH staat op 7 momenteel. Iemand een gokje hoelang het nog zou duren? Foto van de uier van gisteren.
Loutje, wachten duurt lang bij mijn vorige merrie duurde het bijna 360 dagen
Ominira
Geplaatst: 01-04-25 10:51
Wat leuk om alle veulentjes al te zien!
Ik lees af en toe een beetje mee met dit topic en het leek me toch wel leuk om mijn merrie ook voor te stellen Wij verwachten namelijk ons eerste veulentje Ze is aankomende donderdag 3 april uitgerekend en zit nu dus op 333 dagen dracht. Als ik haar zo zie denk ik dat er deze week nog wel een veulen komt, maar wellicht dat de kenners hier er iets anders over denken
Hier wat foto’s: Dit was zaterdag 29/03
Ik vond haar zaterdag ook erg alert en wat schrikkerig terwijl ze normaal echt n coole kikker is.
Dit was zondag 30/03
En dit was gisteren 31/03
Ik heb wel het idee dat haar buik wat veranderd. Haar uier is inmiddels al weer iets voller maar daar ben ik vergeten een foto van te maken. Heel jammer dat je geen filmpjes kan delen want ik heb een filmpje van vrijdag waarbij je heel goed kon zie hoe mega slap haar banden al zijn!
Gefeliciteerd vibabu! Knap veulen en fijn dat alles goed is.
Ominira, ik zie ook wel verandering bij dr buik, lijkt meer omhoog nu.
Ik denk niet dat malibu nog heel lang wacht, dit was zojuist en er komt heel makkelijk wat uit nu. Getest op 7 maar dat kan vanavond anders zijn. Ze is ook heel rustig nu, eet minimaal.
Janinevv
Geplaatst: 01-04-25 12:43
vibabu schreef:
Vannacht geboren! Ze doen het beide inmiddels fantastisch.