Die van mij eet het goed maar ze moest het echt leren eten. Ook de Grow eet ze goed.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Annash schreef:In mijn veulenpakket zit ook nog chloorhexidine zag ik, maar ik heb deze gehaald: https://hypostore.nl/vetericyn-super-7- ... html?qty=1
Verder geen ervaring mee, maar heb ik me door wat vriendinnen laten vertellen die de ervaring wel hebben.
SophievdV schreef:Inmiddels ben ik voorzien van voer van VitalStyle. Ben benieuwd of het verschil oplevert. De merrie ontwikkelt snel stalbenen die standaard weer afzakken na het buiten lopen. Gelukkig kan ik ze de hele dag lekker buiten hebben![]()
Het is hier nog niet bijzonder warm. Weet niet hoe het in de rest van het land is?
SophievdV schreef:Inmiddels ben ik voorzien van voer van VitalStyle. Ben benieuwd of het verschil oplevert. De merrie ontwikkelt snel stalbenen die standaard weer afzakken na het buiten lopen. Gelukkig kan ik ze de hele dag lekker buiten hebben![]()
Het is hier nog niet bijzonder warm. Weet niet hoe het in de rest van het land is?