Janinevv schreef:Ik had gister volgens mij het veulen gevoeld

Gaaf is dat he!
hinte schreef:Janinevv, Gaaf!
Nee hoor dit is Hinte als baby
[ [url=m/OMgA6i.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze wordt volgende maand voor het eerst gedekt, spannend het is echt mijn kindje

Ohh wat is ze knap! En zeker spannend zoiets. Komt vast allemaal goed. 
Fotsy schreef:silly knappe kerel en wat mooi dat hij op de weide kan rondhuppelen
diva oef wat goed dat hij het gevonden heeft, hengstjes zijn soms wel trager met die dingen
hinte oh je eigen kindje drachtig, das nog veel spannender
ik zou het persoonlijk ook niet meer doen, ook de teleurstelling is enorm altijd als het dan niet pakt of ze het verliest
spook

komaan zeg waar blijven die veulens
dyonne de jouwe gaat ook lekker door op de teller zeg
linda ook niks, nog vorderingen
leuk als je beebje eens voelt
pretty ook nog niks bij Vera, en nu is het lekker koud buiten
Elsa ja ze is er helemaal klaar voor

maar toch niet zeker

, merrie's grrrr
ze is iets aan het afspreken met Flo, ik zie ze veel te veel samen staan
en ik die dacht even slaap te kunnen inhalen tussen de twee dames door, nee dus
alarm gaat vanavond bij Flo ook op, dus twee dames met alarm om, daaaag slaap
[ [url=m/tYrL0J.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oeii, sterkte met waken!
pretty schreef:
je bent er zoet mee Fotsy.
Maar Flo gaat nog niks riskeren,hoeveel dagen is ze vorige keer bevallen?
Knappe Hinte is nu nog knapper dan dat ze als baby was.
Als ik hier in mijn boekje van vorig jaar kijk,kan Vera het nog lang rekken vrees ik en bereid ik me maar beter voor op dat slurfje.
Ze vindt vast dat haar buik nog niet dik genoeg is..
[ [url=m/XJNtkD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jeetje die knapt echt nog een keer uit elkaar. 
Dustinlover schreef:Of schiet ze straks ineens vol

Jaa daar dacht ik ook aan indd. Tijdens de bevalling kan er veel veranderen.
Kabayo schreef:Ibbel mooie foto's!
Juval fijn dat de camera het doet!!

Linda ze is weer slank! Haha
Neonlight wat een gaaf dier zeg!

DL wauw die kleur. Super gaaf. Hoe heet dat? Hoop dat spook eindelijk doorzet
Diva fijn dat het nu goed gaat. Ik vind paarden zonder aftekeningen ook saai

Ceasar geweldig mooie foto alles zo bij elkaar!
Baudyh mooie bolle merries!
Jeetje Janine. Wat had je die gevoerd

Pretty jeetje! Bollie

Mag ik even mijn knappe 22 jarige spammen. Vanochtend voor de bloesem

[ [url=m/hPU8wk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat is ze gaaf Kabayo! En wat leuk dat je mee blijft kletsen in het DBT.
Mag ik vragen of ze medicatie krijgt tegen de cushing?
Dustinlover schreef:Knappe pony kabayo!
Ik heb goed nieuws! Test is 6.0 en uier is ineens vol aan het lopen:
[ [url=m/kEqU7B.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/u9P5ff.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wodan08 schreef:Dustinlover, hebben Spook en Libby een gesprekje met elkaar gehad?? Hier op dag 353 en wat ziet mijn oog net..
[ [url=m/dD3tmQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Succes!!!
Woohoo harsjes en een mooi uier!
Siptje schreef:Succes iedereen! Hier baby mag ook wel komen!!
Wat een middag
Op weg naar de les ons een enorm klepperende moto extreem hard voorbijgestoken we gingen al wat aan de kant dus in plaats hij voorzichtig voorbijreed nee dichter en klepperender kon hij niet!
Trailer ging van links naar rechts de mensen konden het geluid en de stampende trailer tot binnen horen!
En erosje is nochtans gene bangerik!!
Moto reed gewoon door wij onmiddelijk gestopt mijn trailer vanbinnen volledig in frieten en de laadklep afgebroken we stonden op 2 min. Van de piste waar we les hadden..mensen ons geholpen de trailer toe te binden want die was verwrongen en kon niet open en daar erosje op zn gemak ervan gehaald erosje was gelukkig al op zn gemak en had gelukkig niets! Ondertussen Mathieu afgekomen met al zn werkgerief..ik toch mn les gereden en raar maar waar eros was het al vergeten! Hij liep ook super en leuk! WoW wat een paardje op zo een korte tijd al! Ondertussen papa en mathieu de trailer vermaakt en erosje er als niets weer op wat een dreamhorse!
Veilig thuis en alles oke! Mathieu zal wel zn werk hebben om alles nog deftig te herstellen!
Gelukkig paard niets en veilig thuis!
Sommige mensen he grrr!
Zouden beter eens daarvoor boeten geven!!
Jeetje heftig zeg. Sommige mensen kunnen echt niet nadenken he.. Kan me daar zo kwaad om maken. Gelukkig is het goed afgelopen. Wel balen van je trailer...
Kabayo schreef:Granoek wat een imposante hengst zeg
Fotsy succes vannacht

bomvol uier!
Haha siptje mooi taaltje. Sterkte ermee. Vervelend Zulke weggebruikers
Dankjullie allemaal. Ze lijk zeker geen 22. Hier onze Abby. Die dus gedekt word.
[ [url=m/ol0OiB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Abby doet me inderdaad wel wat aan mijn merrie denken. 
Icecrystal schreef:Wodan, dat wordt spannend!
Linda, ik ken het chronische slaapgebrek. Hopelijk wordt je geduld zeer binnenkort beloond
Siptje, wat super zonde van je trailer.. Gelukkig dat je paard het snel weer vergeten leek te zijn maar alsnog een rottige ervaring. Ik moest ook wel een beetje lachen om; 'trailer helemaal aan friet'

.
Fotsy, Je zou toch haast denken dat die uier niet voller kan?!
Granouk, papa is knap!! En flink apparaat heeft hij

Elin vandaag!

[ [url=m/f13thP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JzMsIW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Pien staat nog steeds op knappen!
[ [url=m/jKfMx4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WBeQH2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Elin is echt een heerlijk diertje!
en Pien maakt het steeds spannender!
mooney schreef:Geen veulens
Linda dat was Flo van Fotsy.
Gefeliciteerd met je verjaardag!
BusyMissy schreef:Fijn dat het nu goed gaat met Reuz Diva, dat is een hele zorg minder.
Is je merrie weer opgeknapt Alexandra? Wanneer zou ze moeten /mogen bevallen?
Diane-basje, ik hoop dat dit je mooiste "once in a lifetime"-dag mag worden. Heerlijk dat je op Cyprus zit en niet hier tussen de hagelstenen hoeft te lopen. Geniet ervan!
Ik krijg net een berichtje van mijn moeder dat ze in de loop van de ochtend steeds helderder uit haar ogen ging kijken en zojuist galopperend de wei op ging. Dat is goed nieuws dus!
Ze is vandaag 303 dagen. Over 3 weken safe en 20 mei is ze uitgerekend op 335.
Fotsy schreef:heb je al pb gestuurd linda, ocharme, veel koelen, koelen koelen, en nu moet ze nog wat billen knijpen
ik baal ook, nu moet ik gaan werken en kwam vanmorgen dit tegen
[ [url=m/BDufdr.jpg]Afbeelding[/url] ]
ze moet nu ook nog maar wachten, ik ben vanmiddag even thuis en ik ga manlief even bellen of hij het ziet zitten op tijd naar huis te komen
en hier gieten, hagel, verschrikkelijk weer, geen weer voor een veulentje
Oei ze maakt het spannend Fotsy!
Hier gewoon zon en afwisselend bewolkt.
Cynthia82 schreef:Spannend, Fotsy! Maar wel balen dat je nu moet werken
Mooney, gefeliciteerd met je verjaardag!
Dyonne, jij bent nu ook al echt lang aan het wachten
Fi dr uier begint langzaamaan weer te veranderen, maar nog niets spannends.
[ [url=m/EpRylg.png]Afbeelding[/url] ]
Fi'tje doet rustig door. 
DIVA2 schreef:Ik heb een vraagje want ik weet niet zo goed wat het beste is.....
Saar, Chicky, Beer(ruin) en Franky(hengst) lopen eigenlijk altijd bij elkaar met Beer als leider. Beer hield
Franky onder de duim.
We zijn, bij begin uier ontwikkeling van Chicky, begonnen met Saar en Chick voor de nacht naar huis te halen en overdag weer terug naar de mannen. Dit was voor Frank even wennen, opeens zijn meiden weg, maar na paar keer wist ie niet meer beter.
Een paar weken geleden hebben we Beer en Franky naar de dijk gebracht en Saar + Chicky overdag op
oude land gelaten en 's nachts binnen.
Reuz is inmiddels geboren maar ik gok dat Beeb van Saar nog even op zich laat wachten. Uitgerekende datum is een ? maar nog weinig voortekenen/uier.
Chick en Reuz houden we nog even hier maar vond het voor Saar een beetje sneu. Die heb ik dus terug gebracht naar de mannen.
Nu is er opeens, na 'n jaar rust, een verandering opgetreden tussen Beer en Franky. Franky heeft besloten dat het tijd was om de rollen om te draaien en heeft een coup uitgevoerd. Hij is nu dus de duidelijke leider, Beer heeft niets meer te vertellen en wordt dan ook bij Saar uit de buurt gehouden. Saar trouwens ook bij Beer.
De rust is dus ver te zoeken.
Wat is wijsheid; lekker zo laten en Saar naar huis halen zodra er veranderingen plaatsvinden.
Of Saar voor de nacht naar huis halen en overdag lekker rustig in oude land terug zetten? Daar lopen
geen pony's maar wel d'r varkensvrienden. Wat is wijsheid?
Uier gisteren:
[ [url=m/gC1Pkn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ja lastig indd. En wat er ook al gezegd wordt, waar zou ze de minste stress van hebben?
linda2008 schreef:Fotsy, dat gaat lekker opschieten

Cynth, oh Fi is ook goed op weg zeg!!
DA maakt zich minder druk dan ik (gelukkig

) hij vind het nog wel meevallen, zal een eventuele bevalling niet bemoeilijken, verder gewoon veel koelen en vooral niks opsmeren was het advies.
Dus vanmorgen gekoeld en vanmiddag vrij genomen om nog wat keren te koelen

Oh gelukkig maar! Wel vervelend voor de merrie natuurlijk, maar daar koel je voor. 
shadow33 schreef:hier dag 362 en nog steeds geen veulen.
Aan de uiers mag ik ook niet echt komen, maar als het even lukt, dan komt er ook nog geen melk uit..
klieren van de uiers zijn wel al een paar weken opgezet..
pff ben het wachten beu

362 
Dustinlover schreef:Zo weer flink bij gepost!
Fi heeft toch wel al wat uier voor een maiden zeg!
Fotsy ook nog niks.. dat had ik toch wel verwacht!
Diva zou het rustigste in stand proberen te houden.
Arme jupi moet toch zeer doen.. maja moet ze dat veulen er maar uit poepen en niet terug duwen
Hier spook lijkt ph weer hoger.. pfff... dag 358 en nee ze is niet layer nog gedekt
Jolene begint wel vaart te maken:
[ [url=m/b8bq5q.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/A9kyMA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ook een 6,5. Dat wordt spannend!
DIVA2 schreef:Dyonne schreef:Diva, kan ze niet bij de merrie en Reuz in?
Die lopen nog thuis, achter de schuur dus niet in het land. In de nacht kan dit prima, dan doe ik het tussenhek dicht en kan het spul niet bij elkaar komen maar elkaar wel zien en snuffelen.
Voor overdag vind ik het iets minder omdat de bewegingsruimte van Reuz dan zo beperkt wordt.
DL, zondagochtend kon ik, even heel snel en met gevaar voor eigen leven, een ieniemienie druppel uit uier van Chicky krijgen. Score; boven de 7!
Chicky heeft niet gekegeld en ook tijdens bevalling geen druppel melk laten schieten. Melken ná de bevalling ging ook moeizaam. Maar inmiddels goed opgang en druipt het soms uit Reuz zijn bekkie.
Gelukkig gaat het beter!
Spannend Noisy! Beter te vroeg dan te laat het alarm om toch?