Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

heb zo touw losgelaten om te gaan kijken en foto te maken
heel erg blij ook dat het bij nas dus gewoon prima werkt allemaal want na zo veel pogingen ga je daar toch voor vrezen... maar gelukkig niks mis en we kunnen gewoon ongeduldig gaan wachten op het veulen
amyz schreef:Wat balen niet drachtig en niet hengstig! En nu?

Amaryllis schreef:ivy_power89 schreef:En namen...... het wordt een kluif....
Hier moet het namelijk met de letter G beginnen en ik heb werkelijk geen idee!
Guillermo past wel leuk in het verlengde van AlejandroEn Giulia voor een merrie? Mixje van Ali en Diara?
Vientje schreef:Jouw stippies vind ik echt tof Neon, zijn gewoon ook goede sportponies qua type. DevdanOver het algemeen zie je wel goed terug of er wel of niet goed nagedacht is over exterieur ipv alleen stippels in de kleurtjesfokkerij..
Wat leuk dat ze dan gewoon van de eerste sprong drachtig was van Picasso.
Het gemarmerde bijvoorbeeld vind ik echt niet mooi. Ooit heb ik eens een prachtig bruinbont merrieveulen gekocht voor mijn man,en die werd elk jaar witter en witter met gemarmerde neus en ogen,bah.....dat was zo zonde dat we ze zelfs verkocht hebben daarvoor.

ik hou er wel van
Arts ziet er geen belemmering in iig! Maar mocht het dan écht niet blijven lukken zou het wellicht nog te proberen zijn met een andere hengst met diepvries. Lukt dat ook niet...tja...dan wordt het idd een lastig verhaal. Maar er is in elk geval geen reden gevonden waarom het niet lukte dus kans is groot dat alles gewoon even op gang moest komen met een natuurlijke dekking
Geen moeite mee hier iig
, die amerikaanse appaloosa's met hun korte bijna geen staart en amper manen
had natuurlijk een doel toen voor de indianen maar ik zie ook graag veel behang