Waaauw, hele gave foto's... heb vanmiddag ook foto's gemaakt, ze zijn erg grappig geworden (Hera was ondeugend) maar helemaal niet zo mooi haha!
Diane_Basje
Geplaatst: 03-02-12 19:35
Dit was Rosa in haar paddock vanmiddag. Niet zo aan het rondrennen als Heaven dus. Wel is goed te zien hoe goed ze haar warmte vasthoudt, de sneeuw smelt niet op haar rug. Ze staat nu weer lekker in stal.
Edit; ben benieuwd naar je foto Princeps. en andere foto's ook natuurlijk!
Bah wat was het toch een weer he.. Hopelijk morgen een zonnetje dan ga ik ook eens kijken voor foto's.. Nova(fab der pleegveulen) die had het gisteren zo koud dat ze stond te rillen.. Dus gisteren maar een dekentje gekocht voor der en alles helemaal dicht gemaakt zodat er geen wind meer doorheen kan bijna..(buiten stal) en flink in het stro gezet..
Ohja! Die heb je tegoed van mij! *gaat weer verder met uploaden* Maak ik nog een topic van die twee clowns.
Tjinta
Geplaatst: 03-02-12 20:04
Happy Heaven en lijdende Rosa...
hier stonden de paarden erbij als Rosa, die waren not amused! Tot het zonnetje doorbrak toen stonden ze te genieten.. niet met beweging maar met een andere uitdrukking in de ogen..
Grappig he zoals de sneeuw gewoon op de rug blijft liggen.
DL fijn dat de pijn nu toch weg is.
Neonlight een hele fijne vakantie. Hoe gaan jullie erheen? Met de auto wel voorzichtig zijn!!
Mijn excuses voor mijn afwezigheid afgelopen dagen en de komende dagen. Was heerlijk aan het vertoeven op de hengstenkeuring in Den Bosch en morgen t/m dinsdag/woensdag zit ik in Keulen voor mijn werk.
Merrie doet het super, heb haar tijdelijk op rust gezet dus alleen wat wandelen en longeren aan halstertje als ze wil en dat bevalt haar wel goed geloof ik! Buik groeit lekker en ze is zo relaxt als het maar zijn kan.
wow muzefee mooie foto s haha lekker rollen in de sneeuw! en dan zeuren sommige mensen dat ze er nog een deken bij willen doen (ondanks heeeele dikke vacht en 3 dekens ) ik vind het weer echt prachtig! lekker zonnetje, alles wit
gister heb ik show gehad met m n hond en ze heeft gewonnen jeeejj hihi
Moet zeggen dat fab nu ook met 2 dekens op staat hoor.. maja die had al een deken op toen met dat rare weer van dan weer -2 en dan weer 10 graden zeg maar.. Dus nu het zo extreem koud werd toch maar extra deken erbij gelegd
essiesilly
Geplaatst: 04-02-12 10:44
dank je
highlight met haar volbloed vachtje gewoon 1 deken. in de opfok staan ze ook zonder deken dus ja ik ben niet zo moeilijk, paarden hebben het veeelll minder snel koud dan mensen. al denken mensen daar heel anders over karel staat ook onder dikke dekens maar dat is m n rij paard die kort in het haar moet blijven
Joto
Geplaatst: 04-02-12 10:58
Mevrouw denkt.. Zo schot in de zaak. Vanmiddag buikfoto's
Spannend Joto! Wie weet wacht ze nog even tot het wat warmer wordt
Al_Zawraa
Geplaatst: 04-02-12 11:45
Ik zou haar groot gelijk geven!
Tjinta
Geplaatst: 04-02-12 13:27
Ziet er goed uit Joto! Maar laat haar nog maar even wachten... mén het vruchtwater bevriest al voordat het goed en wel eruit is.. Fijn dat je al in de zekere zone bent beland.