Wat leuk zeg dat filmpje! Net even Melody op de foto gezet,aleen nu zijn mn batterijen leeg dus kan ze nog niet plaatsen.
Wel heb ik mn eerste uier foto gemaakt! Melody is gister verhuisd naar de grote kraamstal en nu was ze ineens vanochtend super erg aant verharen! Voor ze gaan bevallen zijn de meeste volledig verhaard zegt de staleigenaar dus ze krijgt haast denk ik...
Wel grappig het lijkt op het moment als ze draaft of er geen buikje aan hangt..heel vreemd zal dalijk de foto's eens plaatsen. Als ze staat zie je hem wel maar als ze draaft lijkt het wel of ze dr buikspieren aanspand en hem ophijst haha..
Zo bedacht ik dat Greta is uitgerekend om de datum dat Leidy vorig jaar dood ging. En als ze een merrie draagt, zal het er om spannen, 30 maart of 1 april
Nu ook alvast me andere merrie opgeven die mei moet bevallen?? of pas als ze bijna bij de 320 dagen is?? zal is haar dekbewijs opzoeken voor exacte dekdatum... (draagt wel gemiddeld 2 en een halve week over..)
Wat een geweldige filmpjes van karatebaby in de buik Leuk idee van dat lijstje Hier nog 3 dagen wachten en dan kan Reem ook op de lijst, en tsja Ninet misschien nu al wel maarja we zijn niet zeker hoelang ze idd nog moet en of onze datum dus klopt. En ik zal straks ook weer even foto's maken van Reem
Het is het handigste als je het gewoon doorgeeft als ze 319 dagen is, dan kan ze als ik het lijstje update er direkt die dag bij, wel zo handig als ik het er 's nachts al opzet!!
ik ben zowiezo pas opgelucht als de 320 dagen voorbij zijn. Alhoewel zal het even opzoeken, maar Greta zat met Yager Meister volgens mij amper op de 320 dagen.
hoi! ben weer boven water immens ziek geweest en die drukte om weer bij te werken... ik had veel meer veulentjes verwacht op een week; wat houden de merries dit jaar er de spanning in!!
gefeliciteerd nog maverick
gister cartouche haar oerwoud een beetje proberen te snoeien zodat het veulen niet aan een reuzezoektocht moet beginnen als het komt
ook duidelijke afspraken gemaakt met de eigenaar van jeanneke (hééééle goeie afspraken zelfs )