Jeetje een avond geen tijd gehad en weer zoovveeel moeten bijlezen! wel leuk!
Sandravm: Ha, ik had het wel gedacht hoor: het is ze (natuurlijk
) niet! De merrie waar ik over spreek was een Voltaire van vaderskant, de rest van de afstamming weet ik niet meer, helaas heb ik ook geen foto meer van haar maar, zo op jouw foto lijkt ze er sprekend op !! Dat was zo'n fijne merrie en eentje die ik toen niet graag zag gaan ( jaaaren geleden), toen ik jouw foto zag dacht ik dus
en ik MOEST het even vragen! 
Rian: Gefeliciteerd
Odessa: Altijd leuk om van je Da te horen dat je paard er goed uit ziet!!
Suffie: al een heel eind op weg!
Dat buikje wil al aardig groeien!
Naz: Hier gaat normaal ook niks van erf af of op maar, ik laat standaard de 3e, 5e, 7e, 9e maand van de dracht tegen rhino enten, het zal het niet met zekerheid voorkomen maar, alle kleine beetjes helpen vind ik
, Mooi foto!
Je hoeft inderdaad niet te zeggen wie drachtig is! Zeeeer duidelijk te zien!!
En Gefeliciteerd!
Monique: ik haal de ijzers af zo gauw als ze drachtig bevonden worden en dan gooi ik ze ook meteen op de wei: rust en alleen maar denken aan veulen maken!
Thirsa: Dikke buik!! Het was gisteren ook veeeels te koud om stil te staan!
Mloei: als je het echt zeker wil weten zou je idd moeten scannen; inderdaad vertoont een enkele drachtige merrie hengstigheid
Looncorr: Ik laat de ijzers eronderuit halen voor het geval dat de merrie op haar veulen gaat staan; **damagecontroll**
Shamalarabs: Gefeliciteerd met deze mijlpaal!! Zo'n uiertje kan snel groeien he! Veel succes met de geboorte, en sterke voor het waken
Marijer: jeetje wat een buiken!
Myrdal: alweer een Mijlpaal! Gefeliciteerd!
Stoere: Biotine voeren is goed voor de voeten maar, je moet het wel een hele tijd vol houden want het effect laat een tijd op zich wachten
Raya: wat een heerlijke teddybeervacht! Lekker warm! en een mooi rond buikje, Gefeliciteerd met de 200d mijlpaal
Yashilla: Wat te gek dat je je veulen kunt voelen!
Kannie: de tip die ik gekregen heb: even het woord mini in de link deleten
Als ik iemand vergeten ben: het spijt me