Riswa schreef:@ Silkie is het record nu verbroken????
ik weet niet wat het echte aller tijden bokt-record is, maar geloof dat het pretty het dit jaar eerst had met 362 dagen. Daar zijn we dus al lang overheen!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Riswa schreef:@ Silkie is het record nu verbroken????
silkie schreef:Riswa schreef:@ Silkie is het record nu verbroken????
ik weet niet wat het echte aller tijden bokt-record is, maar geloof dat het pretty het dit jaar eerst had met 362 dagen. Daar zijn we dus al lang overheen!
Riswa schreef:[
Ik weet inderdaad het bokt record ook niet.. Maar de titel van langst dragende merrie 2007 gaat voorlopig naar jou![]()
silkie schreef:Riswa schreef:
Ik weet inderdaad het bokt record ook niet.. Maar de titel van langst dragende merrie 2007 gaat voorlopig naar jou![]()
en bedankt.......
maar of ik daar nu echt blij mee ben????
jennyk schreef:Ik ben ook echt van plan hier nog een paar maandjes mee te kletsen, al is Rocky ondertussen ook al weer 5 en halve week, ik blijf komen hoor (of jullie moeten mij erg lastig vinden)
silkie schreef:"ze verandert..." maar dat kan ook heel goed aan de slaap in m'n ogen 's ochtends vroeg (had m'n bril ook nog niet op)hebben gelegen. Zal vanmiddag beoordelen of de verandering een foto waard is (en of ik erbij kan, gisteren had ik bijna een mep tegen m'n hoofd te pakken toen ik de "opgeplakte nepharsjes" aan het bewonderen was) of dat jullie me weer gaan "uitlachen"..........