Lisje wil niet gepoetst, wel geknuffeld en gekriebeld. Beetje stappen zonder zadel is ook leuk, maar meer niet. Zaterdag (als het weer het toe laat) neem ik haar weer mee naar het plaatselijke strandje... Altijd lekker...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cayusejuhh schreef:Hee... maar frenia is een belgie![]()
dus daar kan het wel zo koud zijn geweest
![]()
naja belgies hewahahahah "gekke belgen
![]()
Young ik vind Special D helemaal goed!
alleen de karakter niet zo :o
youngster schreef:Cayusejuhh schreef:Hee... maar frenia is een belgie![]()
dus daar kan het wel zo koud zijn geweest
![]()
naja belgies hewahahahah "gekke belgen
![]()
Young ik vind Special D helemaal goed!
alleen de karakter niet zo
:o
Want??
Zit idd ferrobloed achter, zijn niet de meeste brave bokjes, maargoed veulen is toch verkocht
youngster schreef:Hej Dana die heb ik dus nog nooit gezienDacht dat ze gewoon door een haf was gedekt..
Mooi buikjes komen er weer voorbij
Dana01 schreef:youngster schreef:Hej Dana die heb ik dus nog nooit gezienDacht dat ze gewoon door een haf was gedekt..
Mooi buikjes komen er weer voorbij
nee, ik fokte dit veulen voor iemand, maar die haakte af.....
het word er in ieder geval 1 met heel beste gangen hihi en een super uithoudingsvermogen.....
terorita schreef:ferrobloed
eerlijk gezegd vindt ik het heerlijke paarden
zijn inderdaad niet de brave brokjes
maar zijn wel werkwillige paarden,die je eerst moeten vertrouwen
zijn echte karakter paarden
ik heb ze liever dan het jazz en gribaldi bloed
bij ferro paarden zit er geen kwaad in.
zijn een beetje eigenwijze paarden.heb er nu een aantal gereden duurt ff maar als je ze eenmaal hebt
kijk maar naar terra is een echte ferro
marlijntjuh schreef:Dat is ook stom Dana! Dat iemand een veulen wil uit die combi, en dan later toch weer niet! Maar je kan het veulen natuurlijk later ook nog verkopen.
marlijntjuh schreef:Dat zou wel heeeeeel stoer zijn. Gewoon een haflinger, alleen dan zwart! (het liefst ook nog witte manen en staart, maar dat kan niet eens volgens mij
)
Hollybolly schreef:ja joh, of zo'n lekker smal beesie met enorme bos manen en eigenwijze toetwordt echt benieuwd dana
terorita schreef:hebben hier een 3 jarige merrie staan jazz x krackc x ferro
super mooie merrie en ze kan lopen
kwijl loopt je uit de mond als je haar ziet
is hier geboren altijd in handen geweest.
beestje haalt echt het bloed onder je nagels vandaan'ze moet eind maart naar de
merrietest dit is het tweede paard waarvan ik me terug trek ,gaat naar een africhtingstal toe ben heel benieuwd of hun er iets mee kunnen.
moeder en oma zijn beide super lieve paarden karakter van jazz word duidelijk door gefokt
youngster schreef:marlijntjuh schreef:Dat zou wel heeeeeel stoer zijn. Gewoon een haflinger, alleen dan zwart! (het liefst ook nog witte manen en staart, maar dat kan niet eens volgens mij
)
waterstofperoxide