Heel veel sterkte met dit verlies! Hopelijk komt mini er wel bovenop. Gelukkig dat ze nog op de kliniek stond . Maar wel heftig dit. Het zit jou ook niet mee..
Wat ontzettend jammer van Mini haar veulentje Imani! Wat een naar bericht zeg!! Ik hoop nu extra hard dat Mini weer opknapt want jeetje…… hoeveel kan je hebben!
Imani hoeveel pech kun je hebben, 2 veulens dood, 1 merrie dood, 1 merrie vecht voor haar leven en jij bent hoogzwanger... echt mijn hart huilt voor jou, dit is één grote nachtmerrie, stress mag jij nu helemaal niet hebben en je krijgt echt de volle bak sh i t over je heen. Hele dikke knuffel, ik weet niet meer wat ik moet hopen, maar please probeer zo rustig mogelijk te blijven voor je eigen kindje. Ik brand een kaarsje voor jou want zoveel ellende verdient niemand.
Imani wat krijg jij het erg te verduren… ik heb er geen woorden voor. Dat in combinatie met je eigen zorgen over je eigen baby. Dat is zo oneerlijk en onmenselijk. Mijn hoop gaat naar jou en Mini. Dat op zijn minst Mini dat mag overleven en dat jij in deze vreselijke tijd toch dit allemaal kan dragen voor je eigen gezondheid en die van je baby…
Phileine83
Geplaatst: 31-03-25 23:27
Wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte Imani en ik hoop zo op beterschap voor je merrie