Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
linda2008 schreef:Als ze het al goed vinden dat je er wel aan zit, dan zou ik dat eerst gewoon eens dagelijks blijven doen zodat het normaal word. Ook veel poetsen rondom de uier kan helpen. Kriebelen in de lies vinden sommige paardjes heel fijn dus dat kan ook helpen. Ik probeer dus wel echt eerst om het ze subtiel te leren, maar als ze écht gemeen doen, en blijven doen, dan straf ik dat (hard) af
Van jongsaf aan wil ik mijn paarden overal kunnen aanraken, dat levert zoveel op. Een boze stem is soms meer dan genoeg, maar gelukkig hier nog nooit nodig gehad. DA kan ook alles met de paarden, opvoelen, enten, wormenspuit, bloed afnemen. Ze geven geen kick. Toen ik van het voorjaar Luna had verkocht kreeg ik de opmerking of dat paard wel normaal was
Ze was zo braaf met alles, stond stil zonder te bewegen. Ja, ze is normaal alleen leren ze dat bij ons op het erf
Hier staat ook zo'n bolletje op stal, maar ik krijg haar niet mooi op de foto 's avonds. Lara is vandaag 224 dagen, maar voelt zich nog prima. Carlijn is nu volledig afgespeend en staat samen met haar halfzus op stal en in de paddock. Twee handen op één buik. In de weide mept Lara Carlijn nu ook van zich af als ze wil drinken, ben blij dat het toch makkelijk is gegaan. Het scheelt denk ik ook dat Lara weer drachtig is.
(al vond ik haar als vosseveulen met wit hoofd pas echt prachtig......)
hahaha
oke dat verzin ik
was dat maar waar Suffie dat ze net als bij jou dan zo braaf zijn omdat ze het kennen... Angel at me van de week zowat op toen ik haar buik wilde voelen...dat accepteer ik een dag, maar de dag daarna moet ze weer normaal doen want ze kent het gewoon
Haha ja fotsy dat doet ze echt altijd als ik haar aan het poetsen ben. Nou ligt het veulen op dat moment ook echt nooit stil dus misschien heeft dat er mee te maken haha!
dit is paps:
.