Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Goed dat reuz ondertussen al aan het drinken is geslagen en wat goed dat je dat pavo pakket had!

Denk dat ze nog wel een week volhoudt
Ze heeft wel model coupe ontploft, verder waggelt ze lekker rond want normaal lopen is er niet meer bij
Ze staat onder de camera, maar die geeft net niet heel haar box in beeld. Hoop dat de nieuwe camera er morgen is.... want ze staat steeds net iets buiten beeld en daar word ik lichtelijk wat overspannen van

Dyonne schreef:Lastige, want je wilt niet onnodig stress en ik zou ook niet teveel van land wisselen in verband met opbouwen antistoffen tegen ziekteverwekkers.

) hij vind het nog wel meevallen, zal een eventuele bevalling niet bemoeilijken, verder gewoon veel koelen en vooral niks opsmeren was het advies.
linda2008 schreef:euhm het is niet echt kapot.. het is zo gezwollen door het schuren dat je de binnenkant een stukje ziet zeg maar... euhm tja hoe moet ik het zeggen...![]()
voor de "liefhebber" heb ik wel een foto in pb maar vind het niet zo fris om dat hier te plaatsen