Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MarijeR schreef:Nou ik ben niet zozeer voorzichtiger met de kleintjes hoor. Er komt zo'n vacht op dat ik eerder bang ben voor oververhitting dan dat ze het koud krijgen![]()
Een schuilstal vind ik wel noodzakelijk en daar maken ze hier ook veel gebruik van.
Ze lopen 24/7 buiten maar ondanks dat het mini's zijn, worden ze wel iedere 6 tot 8 weken bekapt, netjes geënt en ontwormd, bijgevoerd met krachtvoer en een schuilstal met lekker dik stro in de winter.
Als ik dan kijk hoe hier in de buurt shetlanders en andere kleintjes gewoon de wei op worden gegooid en er met 3 jaar weer vanaf komen terwijl ze voor hun jonge grote paarden wel goed zorgen of ze naar de opfok brengen.
En dan raar staan te kijken dat ik hun kleine veulens hier niet voor 15 euro in de maand in de kudde wil hebben.
"Want die kleintjes kosten niets dan wat gras."
Vulina gefeliciteerd met de nieuwe aanwinsten!
Annikab schreef:Leuk, Vulina, 2 merries drachtig van Z.A. Imago. Erg aansprekende hengst!
Mijn merrie is alweer 118 dagen drachtig, de tijd gaat wel snel.
[ Afbeelding ]
De kleurkansen hier zijn vos, bruin en zwart. Vorig jaar was ze ook gedekt door een vos en was ik nog niet zo thuis in de kleurkansen en was ik enorm verbaasd om een zwart veulen eruit te krijgen
AndreaB schreef:Annikab schreef:Leuk, Vulina, 2 merries drachtig van Z.A. Imago. Erg aansprekende hengst!
Mijn merrie is alweer 118 dagen drachtig, de tijd gaat wel snel.
[ Afbeelding ]
De kleurkansen hier zijn vos, bruin en zwart. Vorig jaar was ze ook gedekt door een vos en was ik nog niet zo thuis in de kleurkansen en was ik enorm verbaasd om een zwart veulen eruit te krijgen
Heey Annika!! Van wie is Ely drachtig dit jaar? Blijft ze bij Sabine staan?