Floor gaat de laatste tijd hard met haar buik. Nu op 297 dagen dracht..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nu alleen de veulentjes nog... Lijkt er niet op dat er vannacht wat gaat komen.
Hoe lang moet ze nog dan?
En de AV mag het volgend jaar gaan bewijzen ^_^
We gaan maar dreigen dat ze pas weer het land op moet als ze het veulen er uit heeft gegooid denk ik...
Wel fijn dat je het birth alarm van de smit kan lenen. Heb het hier ook nog overwogen. Maar vooral omdat je niet weet wanneer het nou komt, is het toch wel een duur grapje. Daarnaast heb ik nogal nare ervaring met die singels met drukplekken. Dus zou dan eerder voor zo'n halsteralarm gaan.
gelukkig nu van je smid kunnen lenen..
melktest blijft ook hoog...
haha 

Ga duimen dat de veulens ook in je vakantie komen.
, morgen is ze 'uitgeteld' dus we wachten rustig af.
.
)
Heb 2 camera's besteld en hoop dat ik deze via youtube kan streamen. Dustinlover schreef:Ik heb vd week even een foto genomen van mijn drachtige dame. Moet nog tot 1 juni dus nog even geduld hebb3n:
Mooi dier! AniekR schreef:Zo, het is vakantie!Nu alleen de veulentjes nog... Lijkt er niet op dat er vannacht wat gaat komen.
Geniet van je vakantie!! pol1 schreef:Het is idd een gedoe die birth alarmen maarja een halster om vind ik ook zo wat! Hier geen drukplekken van t alarm..En ook ik heb geen idee of ze gaat liggen tijdens de bevalling maarja je moet wat..zet met regelmaat de tv aan s' nachts zodat ik weet wat ze doet maar veel meer dan dat kan je niet doen..Er komt een moment dan vallen je ogen dicht
Veels te saai voor haar! Cynthia82 schreef:Pol, je merrie zit nu toch op 356 dagen? Dan is ze toch 16 dagen overtijd en geen 3 weken, of reken jij anders?
zo duurt het wachten nòg langer!
)kiki1976 schreef:Eerste deel van de nacht was Bo lekker rustig, maar vanaf 4 uur iedere keer alarm.
Caesar schreef:Hier gaat het goed hoor, het kleine meisje doet het enorm goed. Ze slaapt of ze staat aan de melkbar dus verspilt weinig onnodige energie. Ze zijn beide weekenddagen al even kort buiten geweest maar dat is nog een hele inspanning dus rustig aan voor haar. Merrie is echt enorm met haar kind bezig dus Cookie krijgt alle kansen om uit te groeien tot een buffeltje!
dag 348
k was het echt beu
en ze ging toch nog niet bevallen
Ze was het weekend af en toe wat onrustig, veel met de staart slaan, staart schuren en af en toe een boze blik en happen richting d'r buik. Zaterdag had ze ineens een flinke uitbouw naar rechts, terwijl zondag het weer aardig gelijk was qua dikte. Gisteren heeft ze nog wel een sprintje getrokken op de wei, zag er niet uit .... het is net of ze een skippybal heeft ingeslikt 
Het einde komt in zicht

Beetje jammer, had er toch wel een paar meer verwacht. Maar goed, dan maar weer meeleven met elkaar.
Nog 11 dagen voor de eerste twee; eens zien wanneer ze besluiten het spul op de wereld te zetten.

sorry!
en nog een merrie aanschaffen eigenlijk ook niet 
ik kom merries te kort
als die goed doet op show wordt ze denk ik pas op 4 jaar gedekt.

Ik zat ook in jouw situatie jaren terug. Mijn eerste veulen. Flink op tijd een alarm gehuurd en dan was de merrie ineens al 358 dagen en moest het alarm terug naar de eigenaar,die had het zelf nodig. Op de haverklap elders nog één kunnen huren maar de dag dat ik die zou halen was het niet meer nodig,merrie was bevallen.