Floor gaat de laatste tijd hard met haar buik. Nu op 297 dagen dracht..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dustinlover schreef:Ik heb vd week even een foto genomen van mijn drachtige dame. Moet nog tot 1 juni dus nog even geduld hebb3n:
AniekR schreef:Zo, het is vakantie!Nu alleen de veulentjes nog... Lijkt er niet op dat er vannacht wat gaat komen.
pol1 schreef:Het is idd een gedoe die birth alarmen maarja een halster om vind ik ook zo wat! Hier geen drukplekken van t alarm..En ook ik heb geen idee of ze gaat liggen tijdens de bevalling maarja je moet wat..zet met regelmaat de tv aan s' nachts zodat ik weet wat ze doet maar veel meer dan dat kan je niet doen..Er komt een moment dan vallen je ogen dicht
Cynthia82 schreef:Pol, je merrie zit nu toch op 356 dagen? Dan is ze toch 16 dagen overtijd en geen 3 weken, of reken jij anders?
kiki1976 schreef:Eerste deel van de nacht was Bo lekker rustig, maar vanaf 4 uur iedere keer alarm.
Caesar schreef:Hier gaat het goed hoor, het kleine meisje doet het enorm goed. Ze slaapt of ze staat aan de melkbar dus verspilt weinig onnodige energie. Ze zijn beide weekenddagen al even kort buiten geweest maar dat is nog een hele inspanning dus rustig aan voor haar. Merrie is echt enorm met haar kind bezig dus Cookie krijgt alle kansen om uit te groeien tot een buffeltje!