Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
geshahquille schreef:Kijk weer een mooie fries erbij leuk hoor al die verschilende rassen kleuren en maten.
Ik heb Sil der veulen voelen schoppen eindelijknu die van Noor nog.
Lassen bij een paard kan echt niet echt sneu kan ze niet eerst naar buiten? Of ze er een miskraam van krijgen dat denk ik niet hoor.
Sjaak krijgt meuslie maar nu niks kwa krachtvoer uit voorzorg hij eet nu wel veel meer hooi dus het zou het voer kunnen zijn. Ons hooi is vrij grof en droog dus ik denk niet de boosdoener en we zijn aan het kijken nu voor een supliment of hem dat helpt. Vanmorgen ging het in ieder geval wel weer beter met hem.
cathyenbeau schreef:Hoi allemaal!
Voor Demi zit de dracht er helaas op...Ze is vannacht bevallen van een doodgeboren veulentje. We balen enorm maar we hopen voor de rest dat dit allemaal niet hoef te gebeuren!!
Liefs,
Cathy
Just_Sannee schreef:Ja, maar bedenk eens hoeveel kosten je daar na aan kwijt bent, 2 paarden dus 2 x zo duur. Ik snap dat veel mensen het dan niet doen, omdat ze de kosten vaak al niet kunnen betalen.
Als ik ze voor 100 euro kon ophalen had ik het vandaag nog gedaan.