Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cemlys schreef:
Jes schreef:Ik snap nu trouwens waarom sommige merries tijdens de dracht minder eten, pffff heb een klein beetje gegeten en voel me alsof ik een 6 gangen diner op heb....
olijf schreef:Jes schreef:Ik snap nu trouwens waarom sommige merries tijdens de dracht minder eten, pffff heb een klein beetje gegeten en voel me alsof ik een 6 gangen diner op heb....
Nicole288 schreef:activeX vloekt soms ook met de browser, of niet, heb je al eens een andere browser geprobeerd? (geen idee of dit bij de bron ook zo werkt, maar bij kijkers is dit soms een oplossing)
ShamalArabs schreef:polleman schreef:S.A. Mawiyah x S.A. Tawfiq - 1 januari - 344 dagen drachtig (merrie) (acute oedeem of hernia op 296 LA klein "lendewervels" +/-10-14 dgn)
Ramaylla E.S. x S.A. Djamal - 1 januari - 341 dagen drachtig (hengst)
sa die boven aan staat laat best lang op zich wachten??
en zeker als Ramaylla eerst komt,
is SA Mawiyah altijd laat met veulens krijgen??
In de winter dragen ze vaak wat langer, normaal droeg mawiyah 348 dagen (beide keren op 6 mei bevallen en 23 april gedekt)
In principe mag ze nu dus wat langer dragen omdat het winter is, hopenlijk kiest ze er niet voor om gewoon weer op 6 mei te bevallenmaar ze is wel erg laat met het uier, normaal had ze een maand van te voren al een uier. De DA komt van de week dan laat ik haar even bijvoelen voor de zekerheid
Op zich zie ik weinig beweging, maar zo af en toe wel wat, en dan ook zo wild dat het bijna niet anders kan dan van het veulen komen. Maar goed, ze zou niet de eerste zijn die iedereen fopt natuurlijk... Ze gaat wel op de camera binnenkort, ik wil niet het risico lopen dat ze straks bevalt zonder enige tekens (zoals een uier) en wij het niet zien.