Eigenlijk is ze nu iets te dik, en dat heb ik in al die jaren nog nooit gehad. Ook heeft ze wat meer buik dan anders, maar dat komt omdat ze drachtig is van veulen nummer 6, en met haar 9 jaar is dat dus al best veel. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

echt werkelijk, sommige mensen moeten zich met andere dingen gaan bezighouden ipv zo'n opmerkingen te geven. Mijn merrie loopt echt overal langs, nooit probleem gegeven op straat, leid met gemak een groep
dusjaaaaa 
Neonlight schreef:Neon is voor haar doen ook ontzettend dik, maar dat is dan voor haar doen he.Eigenlijk is ze nu iets te dik, en dat heb ik in al die jaren nog nooit gehad. Ook heeft ze wat meer buik dan anders, maar dat komt omdat ze drachtig is van veulen nummer 6, en met haar 9 jaar is dat dus al best veel.
. Wat een hoop voer! mijne krijgen schepje granenmix en zo nu en dan nog een schepje leisure mix bij. en hooi. maar goed pasch barst nu al uit haar voegen, en die kleine is niet beter, zeker als ze een paar dagen binnen staan. Hoop dat yonce straks gewoon met het veulen de wei op kan. dag en nacht terug.