rest slaap lekker en tot morgen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Niet zo leuk, degene met de laatste veulens zijn nu net de mensen die vanaf het begin hier zeer actief aanwezig zijn. Ik vond het vorig jaar ook zo jammer dat ik ongeveer de laatste was (nog 2 na mij, en Amandake hebben we het dan niet over
), er waren nog maar een paar mensen hier. Ik blijf ook tot het bittere einde, hoewel ik nu niet helemaal bij de hekkensluiters hoor.
En volgend jaar......dan ben ik er niet bij. Volgend jaar hebben we een veulenloos jaar voor de verandering.

. Ik sta nu al bijna 4 weken 's nachts op om op de webcam te kijken, maar ze heeft er nog weinig zin in.
.
Maar Silkie hier die wacht al langer op haar veulen hoor, haar merrie is al 374 dagen drachtig als ik het goed heb, hoop niet dat jouw merrie haar achterna gaat.
. Ach, als het maar gezond is is alles welkom, maar graag wel een beetje snel
.
(Dreeke, geldt ook voor jou
)
was geen wit meer over voor een stip eronder
Maseike schreef:Ja mijn hengst was snel klaar met een kolletje hahahawas geen wit meer over voor een stip eronder
![]()
@ Miran je moet maar zo denken het veulen komt als er geen verf meer over is en is die af
Klopt trouwens wel, Devdan was mooi appie getekend en daar hadden ze 341 dagen voor nodig, de witte vlekjes op 1 kroonrand bij Cantate waren na 329 dagen al af. Neonlight schreef:En Maseike, ik vind het ook leuk om de foto's te zien van de al wat oudere veulens hier in het topic. Struin eigenlijk nooit de kraamstal af, en zeker nu ik mod ben heb ik daar gewoonweg geen tijd meer voor. Dus je weet het, vooral veel foto's maken en blijven plaatsen.(Dreeke, geldt ook voor jou
)

Denk dat die van Silkie dan helemaal wit wordt, dat duurt zo lang
ProudJustify schreef:[
Ha ha, dus hoe langer het duurt hoe meer wit ze hebben?? Dan hoop ik maar dat het op gaat schieten nu