spam spam spam

Ik kan niet meer zo goed foto's trekken lijkt wel, maar ik ga flink oefenen en binnekort worden jullie overspoelt met mooie pics van dit ventje. K'zal mijn pa en broer ook wel eens uitnodigen want dat zijn proffesionele fotografen...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ZAZOU
(wordt officieel waarschijnlijk Sweet Zazou of Candy's Zazou of volgens mijn dochter Sparkling Zazou
) Ga morgen haar eigen topic maken (ga nu nog even naar stal om te kijken of de darmpek inmiddels is afgekomen).
Sammie schreef:Zo een heuze fanclub al!
(voor ik tegenwind krijg sorry, bedoel hem niet slecht, grapje moet kunnen toch?)
Helemaal zonder aftekeningen? Lijkt een prachtig hoofdje te hebben!
Ik schrok afgelopen nacht wel even, van al dat licht dat reflekteerde op mijn juist geopende slaapogen... maar ik begin hem er steeds liever mee te zien, het past hem wel. 

Maar je hoeft nu niet meer zo lang te wachten.
Ik denk echt dat je merrie dus gewoon op tijd is en je je geen zorgen hoeft te maken, ze is al tijden heel zwaar, past helemaal in het plaatje voor een merrie die nu uitgeteld is.
(allemaal om 6 uur 's ochtends mee nadat ik uit mijn bed gebeld was door de staleigenaar).
). Lekker dat hij al buiten is geweest. Zazou gaat iig van het weekend naar buiten, maar het weer moet even wat beter worden, het heeft hier echt de hele dag geregend.

ik weet zo ook even niets...
was mijn naam voor als het zwart zou worden