Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kel106 schreef:Wat maken sommige merries het spannend! Het kan soms zo lang duren als je er op zit te wachten![]()
Hoe doen jullie dat met naar buiten van de pasgeboren veulentjes en mama’s? Memory gaat nu steeds iets langer als een uurtje maar ze vind het onwijs spannend dus haal ze dan toch maar weer naar stal wil ook niet teveel stress. Veulen is nog maar 4 dagen oud misschien wil ik ook wel te snel hoor
AnsoDM schreef:ik kom even van uit mij meeleessteen vandaan maar @imani je bent gespot geweest door een vriendin van mij. Ze is bezig met haar opleiding dierenarts en ik was wat aan het vertellen er over met dat ze daar staat. Fijn dat we weer naar huis mag gaanhopelijk knapt ze daar toch nog meer op.
trouwens nog even gefeliciteerd iedereen die al een veulentje gehad heeft! Ik leef met iedereen mee.
Nu kruip ik weer onder mijn leessteen.
kel106 schreef:Wat maken sommige merries het spannend! Het kan soms zo lang duren als je er op zit te wachten![]()
Hoe doen jullie dat met naar buiten van de pasgeboren veulentjes en mama’s? Memory gaat nu steeds iets langer als een uurtje maar ze vind het onwijs spannend dus haal ze dan toch maar weer naar stal wil ook niet teveel stress. Veulen is nog maar 4 dagen oud misschien wil ik ook wel te snel hoor