Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dus het kan zeker wel dat ze ineens gevoeliger zijn ofzo eraan.
Jessie had in oktober ook wel een week een dikke bult in dr nek die pijnlijk voelde. Voorheen had ze nooit zo een reactie op de enting.Mss aan de veearts vragen of het een andere entstof was ( als in ander merk ofzo). Mss dat daarin een verklaring ligt.
Ze schiet al goed op kwa uier zeg
ligt het veulen ineens overdwars ofzo haha.
Ze is een flink stuk breder geworden tegenover een tijdje terug volgens mij?
Vind het echt zo sneu voor jullie. Hoe is het inmiddels met Poow? En met jou en je jongens?
heb je toevallig een foto ( als dat mag van de eigenaren) ben altijd wel een enorme Mo fan
. Als mijn eigen Yula rijk bedeeld was in sokken en ze dit doorgaf, zou ik nog durven dekken met haha. Maar helaas heeft ze zelf al niet zoveel sok en wil wel dat een nakomeling een verbetering is op dat gebied.
Ze heeft ook echt over haar hele buik een zuchtplaat ( ik weet niet of je het goed ziet op de foto). khoop voor haar dat ze volgende week kwa uier doorzet en bevalt.
Ze is als voorlaatste uitgerekend in juni maar ze is veruit het breedste van allemaal

De Peru's Argumentjes alle 2 een kolletje en Peru's Armani helemaal niets.

suffie schreef:Je hoort dat wel vaker Balko, dus het zou goed kunnen.
Is dit trouwens de merrie die 5 maart is uitgerekend volgens de openingspost? Dan is ze erg vlot, hopelijk niet te vlot.
nieky1993 schreef:even een bijleespost. Jullie gaan hard ineens haha
Tinniie Ooh tof een mooie nakomeling van Moheb je toevallig een foto ( als dat mag van de eigenaren) ben altijd wel een enorme Mo fan
. Als mijn eigen Yula rijk bedeeld was in sokken en ze dit doorgaf, zou ik nog durven dekken met haha. Maar helaas heeft ze zelf al niet zoveel sok en wil wel dat een nakomeling een verbetering is op dat gebied.