Belangrijkste momenteel is die onderste teller

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Noisy schreef:Ai Neon, das niet best. Met zo'n enorme wond mag je echt niks in het huishouden doen hoor. Stel je voor dat het straks gaat ontsteken en dan moet je hand eraf. Nee, je moet echt even je man overtuigen dat hij voor de komende 6 weken jouw taken moet waarnemen hoor![]()
Fiore is knap. ik hou wel van dat kleurtjeKees heeft inderdaad een bescheiden buikje in vergelijking met voorgaande drachten. Waar hoop je op, hengstje of merrietje? Ben het ff kwijt.
ik heb trouwens net een schema gepakt om over 8 weken 10km te kunnen hardlopen. Ben benieuwd of ik het haal haha. Beetje pushen kan geen kwaad toch?
linda2008 schreef:Star zit vandaag op dag 332, ze loopt al een week met een volle uier. Maar ze maakt nog totaal geen aanstalten
pol1 schreef:Hier nog steeds rustig..Dan naar weer op naar dag 356..
Venthe schreef:Meiden ik heb een vraag. Nu het einde nadert begin ik toch wel onzeker te worden en aan alles te twijfelen.. Ik vind mijn merrie er top uit zien, ze glimt als een spiegel heeft appeltjes op haar lijf en vind haar mooi op gewicht. Ze heeft een hele bescheiden buik (waardoor ik toch weer begin te twijfelen, zit er wel wat in?? maar dan schopt het weer en herriner ik mijzelf eraan dat op de 100 dagen scan alles er top uitzag). Mij merrie staat nu op 0,5 kg biks in de ochtend, 1 schep pavo sportsfit muesli met een maatschep vitaminen van Cavalor (ProBreed) en in de avond weer een 0,5 kg biks. Ze krijgt 3x per dag ruwvoer. Ze zit inmiddeld op 273 dagen dus nog ongeveer 2 maandjes te gaan. Krijgt ze wel genoeg? Moet ik haar op merriebrok zetten of niet? Aan de ene kant denk ik; ze ziet er zo goed uit moet ik wel wat veranderen? Aan de andere kant twijfel ik aan alles want alles is nieuw... Groeit het veulen wel goed? Krijgt het wel voldoende voedingsstoffen? Wordt het veulen van merriebrok niet opeens te dik/groot?
Misschien kunnen jullie wat tips geven?
KoudbloedKim schreef:Ik hoop het.
pol1 schreef:Mijn merrie ging net kreunend liggen..Ik dacht yes! Ze staat weer
Neonlight schreef:Daarna een nieuw pak hooi binnen gezet, en veel meer heb ik niet kunnen doen. Met de strotouwtjes eraf halen schoot ik uit en snee door mijn hand.Snel even naar huis (overkant), afgespoeld en iets eromheen gedaan, en de pony's buiten nog hooi gegeven. Toen maar de huisartsenpost gebeld om alles weer dicht te laten naaien.
Ennasil92 schreef:Ze is thuis
AniekR schreef:337 en 326 dagen vandaag... van mij mag het ook wel gaan komen.
Maar er zijn nog steeds mensen die langer wachten.
Tinniie schreef:Hier dag 352 voor Cheyenne, nog een dikke week te gaan?
Pauk schreef:Eigenlijk door de schrikkeldag dit jaar is ze een dag eerder uitgerekend dan ik tel.. dus eigenlijk vandaag.. Ze heeft tot nu toe max 336 dagen gedragen.. ben bang dat ze daar dit keer (ruim) overheen zal gaan
Azara71 schreef:Dolly is vanmorgen eindelijk aan gekomenEn ze is diiiiik
Vulina schreef:Ik geloof dat ze er wel klaar mee is... Ze is nu 325 of zoiets, dus ze mag. Verwacht nog niks aankomende dagen, hoop het weekend!
Pauk schreef:Orion haar uier net.. Het was dagen gelijk en nu weer minder.. Ik weet niet wat ze doet hoor dit jaar.. Dit ken ik niet van dr
pol1 schreef:Vandaag zitten we precies 3 wkn
" overtijd"..
Ze houdt t spannend die merrie van mij! Blij dat ik vorige wk de birth alarm van mijn smid mocht lenen..had een huur alarm..gauw terug gebracht vorige wk!! Koste 7 euro per dag!