Ik denk dat ze zowiezo wel het ouderwetse zware type is, maar een goed beschermlaagje zit er wel op, zo te zien. (vooral op de 3e foto van onderen) Ze zet haar eten om in groei voor het veulen EN een wintervoorraadje voor zichzelf, zijn zeldzaam hoor, dat type merries, ik heb er ook 1.
Het is een zwaar type haf ja, dat zeker. Maar ik vind der opzich niet echt dik op dit moment. Wel een speklaagje maar dat zal ze altijd wel houden Ja mira is ook zo'n merrie , alleen die is nog zwaarder
Ja als je elk paard echt heeeel heeeeel erg in training zet en er niet van afwijkt en niet op een lekkere groene weide zal je ze redelijk slank krijgen maarja het zijn paarden. Die moetne ook lekker kunnen genieten toch.
Anike
Geplaatst: 03-11-10 18:20
Peeps is lekker vol zeg
Mel is vandaag op 160 dagen
Even een foto van vorig jaar oktober, en begin oktober dit jaar deze kennen jullie al.. Moet nodig weer nieuwe maken...
Paarden moeten zeker kunnen genieten, maar ik vind het verschrikkelijk dat Azra te dik is, ik merk aan haar dat ze veel beter in haar vel zit als ze slank is en buiten dat is het ook niet zo gezond.
Ja dat is ook weer zo, ook iets om rekening mee te rijden. Peeps vind ik nu wel goed, voor tijd stil te hebben gestaan. Wordt van de zomer wel weer wat slanker, maar dik vind ik der niet.
voor mij was het ook erg belangrijk dat het niet fout gaat voor Mel, aangezien ze al 16 is en het haar 1e veulen wordt. Plus dat ik ook nog eens een ponymens ben, en dus niets met groters heb ...
Mijn is niet bepaald mager maargoed ze is drachtig en staat dagelijks buiten, vaak ook snachts (enkel niet bij nat weer), dus ik vind dat ze wel een speklaagje kan gebruiken. Ook met sneeuw enzo lopen ze gewoon buiten. Wil ik ze niet in sportconditie hebben staan . s zomers worden ze wel beperkt gehouden, kort gras, schep krachtvoer met niks in qua energie, wel genoeg mineralen enzo.
essiesilly
Geplaatst: 03-11-10 19:24
mooi paard hierboven
highlight krijgt een hangbuikje, ze is 75% volbloed dus erg slank gebouwd
op de foto s lijkt ze minder dik als dat ze in werkelijkheid al is
moeder en dochter
t "omatje" is inmiddels ook al 17 en min al 10 veulens gehad