Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
odique schreef:Mabon: Het zit je ook niet mee![]()
Muzefee: Gefeliciteerd![]()
Taber: Odique is één dag eerder uitgerekend dan Speedy, dus we lopen niet helemaal gelijk op. Ik vergeet mijn onderschrift soms bij te werken.
Vandaag trouwens een mijlpaal van 330 dagen!
mauvestraat schreef:Proficiat Diablo met merrieveulentje Femke! Het was het wachten waard![]()
Mabon; hoe gaat het nu met Birgit?
Equinecoach: mijn merrie had al weken een redelijke uier en sinds 2 dagen is het weer bijna helemaal leeg. Ik begrijp je frustratie.
Misschien een domme vraag maar weet iemand hoe het komt dat een uier plots weer zo goed als leeg kan zijn?
TabeR schreef:odique schreef:Mabon: Het zit je ook niet mee![]()
Muzefee: Gefeliciteerd![]()
Taber: Odique is één dag eerder uitgerekend dan Speedy, dus we lopen niet helemaal gelijk op. Ik vergeet mijn onderschrift soms bij te werken.
Vandaag trouwens een mijlpaal van 330 dagen!
haha oké!! gefeliciteerd met je mijlpaal
mabon sterkte hoeveel pech kan je hebben!!
Diablo gefeliciteerd!!mauvestraat schreef:Proficiat Diablo met merrieveulentje Femke! Het was het wachten waard![]()
Mabon; hoe gaat het nu met Birgit?
Equinecoach: mijn merrie had al weken een redelijke uier en sinds 2 dagen is het weer bijna helemaal leeg. Ik begrijp je frustratie.
Misschien een domme vraag maar weet iemand hoe het komt dat een uier plots weer zo goed als leeg kan zijn?
zelfde vraag.. dit is ook mijn frustratie..
besita schreef:kennis zijn merrie was 8 MAART ( jaja ben niet mis !!)uitgerekend en heeft nog steeds niets![]()
...ze draagt standaard meer dan 12 maanden
cindybijl schreef:Keeva: hoe gaat het daar op 304 dagen??