Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik ben blij dat ze nu wat meer aan me hangt, normaal liep ze gelijk weg als ik haar weer in de wei deed, na het eten, maar nu blijft ze echt staan om te knuffelen.

Neonlight schreef:Sammie, kun je niet even overleggen met de hoefsmid en eventueel een andere vragen?
Hij wilt ze ervan onder halen voor me voor 13 juni en dan zet hij d'r kort zodat ze niet kunnen brokkelen. Verder vind hij er onderlaten ook geen probleem.Pauk schreef:Hoeven zijn niet echt slecht, maar ze brokkelen wel snel (omdat ze schraapt) en natuurlijk omdat ze voor een balk heeft en achter biljardeert (en dat wordt een beetje beperkt door de ijzers). En verder kan ze erg lomp zijn.Sammie.. Waarom ijzers eronderuit als de hoeven van je paard zo slecht zijn?
Ik zit in dubio al ben ik nu erg geneigd om achter af te laten en met hoop van zegen met voren wachten tot hij terug komt en als het in de tussentijd komt, dan gewoon er onder laten. 
Sammie schreef:Die anderen op het eiland hier laten je rustig een week wachten.
volgende keer bel ik gewoon 3 weken te vroeg